Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33090

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОжібко, Мар’яна
dc.contributor.authorOzhibko, Mariana
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:45Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:45Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationОжібко М. Інтернет-технології в туризмі / Ожібко Мар’яна // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 40–41. — (Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33090-
dc.format.extent40-41
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleІнтернет-технології в туризмі
dc.title.alternativeInternet technologies in tourism
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Шпилик С.В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства / С.В.Шпилик // Галицький економічний вісник. — Тернопіль : ТНТУ, 2015. — № 2. — С. 206-217
dc.relation.references2. Виноградов А.А. Маркетинг в Интернет // Маркетинг и реклама. – 1999. – №4. – С.37-42.
dc.relation.references3. Ванштейн Г. Интернет как фактор общественных трансформаций / Г. Ванштейн // МЭ и МО. – 2002. – №7. – С.17.
dc.relation.references4. Дурович А.П. Маркетинг в туризме: Учебное пособие / А.П. Дурович. – Минск: Новое знание, 2003. – 496 с.
dc.relation.referencesen1. Shpylyk S.V. Internet yak efektyvnyi marketynhovyi instrument suchasnoho pidpryiemstva, S.V.Shpylyk, Galician economic bulletin, Ternopil : TNTU, 2015, No 2, P. 206-217
dc.relation.referencesen2. Vinohradov A.A. Marketinh v Internet, Marketinh i reklama, 1999, No 4, P.37-42.
dc.relation.referencesen3. Vanshtein H. Internet kak faktor obshchestvennykh transformatsii, H. Vanshtein, ME i MO, 2002, No 7, P.17.
dc.relation.referencesen4. Durovich A.P. Marketinh v turizme: Uchebnoe posobie, A.P. Durovich, Minsk: Novoe znanie, 2003, 496 p.
dc.identifier.citationenOzhibko M. (2020) Internet-tekhnolohii v turyzmi [Internet technologies in tourism]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 40-41 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage40
dc.citation.epage41
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.