Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33087

Tytuł: Вплив сучасних маркетингових інтернет технологій на розвиток підприємництва
Inne tytuły: The influence of modern internet marketing technologies on the development of entrepreneurship
Authors: Лавро, Надія
Lavro, Nadia
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Лавро Н. Вплив сучасних маркетингових інтернет технологій на розвиток підприємництва / Лавро Надія // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 36–37. — (Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва).
Bibliographic description: Lavro N. (2020) Vplyv suchasnykh marketynhovykh internet tekhnolohii na rozvytok pidpryiemnytstva [The influence of modern internet marketing technologies on the development of entrepreneurship]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 36-37 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 36-37
Główna strona: 36
Strona końcowa: 37
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33087
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi