Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32660

Назва: Телереклама як репрезентант тоталітарної ідеології
Автори: Башманівський, Дмитро
Бібліографічний опис: Башманівський Д. Телереклама як репрезентант тоталітарної ідеології / Дмитро Башманівський // Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті“, 11-12 червня 2020 року. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2020. — С. 19–23. — (Соціальні комунікації ідеологічна цензура, тоталітарна риторика і нові маніпулятивні технології у пресі, на радіо, телебаченні, рекламі, в мережі інтернет: історія і сучасність).
Bibliographic description: Bashmanivskyi D. (2020) Telereklama yak reprezentant totalitarnoi ideolohii. TSDNM (Lviv, 11-12 June 2020), pp. 19-23 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті“, 2020
Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Totalitarianism as a system of destruction of national memory", 2020
Конференція/захід: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті“
Журнал/збірник: Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті“
Дата публікації: 11-чер-2020
Дата внесення: 29-вер-2020
Видавництво: Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
Місце видання, проведення: Львів
Lviv
Часове охоплення: 11-12 червня 2020 року
11-12 June 2020
УДК: 130.2
659.123
Теми: тоталітарне суспільство
телереклама
громадська думка
філософія
інформаційне суспільство
totalitarian society
television advertising
public opinion
philosophy
information-oriented society
Кількість сторінок: 5
Діапазон сторінок: 19-23
Початкова сторінка: 19
Кінцева сторінка: 23
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32660
ISBN: 978-617-7196-23-4
Власник авторського права: © Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2020
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.kinoglaz.fr/u_fiche_fi
http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1579
https://www.youtube.com/watch?v=yTRBGfd80qw
Перелік літератури: 1. Дзига Вертов. Радянські іграшки. 1924. URL: http://www.kinoglaz.fr/u_fiche_fi lm.php?lang=ru&num=741.
2. Бугрим А. В. Телевізійна реклама як об’єкт наукового дослідження. URL: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1579.
3. Золотухін Д. Ю. Біла книга спеціальних інформаційних операцій проти України 2014 – 2018. К., 2018. 384 c.
4. Кметик Х. В., Рудник Т. В. Правові аспекти розміщення реклами як об’єкта права інтелектуальної власності у ЗМІ України. Форум права. 2012. № 2. С. 333–339.
5. «Співоча кукурудза». Перша реклама в СРСР. Відеохостинг «YouTube». URL: https://www.youtube.com/watch?v=yTRBGfd80qw.
6. Старых Н. В. Торговая реклама епохи развитого социализма. Связи с общественностью и реклама в системе коммуникаций. Сборник трудов кафедры рекламы и связей с общественностью. Выпуск 9. М.: Факультет журналистики МГУ, 2014. С. 143-156.
References: 1. Dzyha Vertov. Radianski ihrashky. 1924. URL: http://www.kinoglaz.fr/u_fiche_fi lm.php?lang=ru&num=741.
2. Buhrym A. V. Televiziina reklama yak obiekt naukovoho doslidzhennia. URL: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1579.
3. Zolotukhin D. Yu. Bila knyha spetsialnykh informatsiinykh operatsii proty Ukrainy 2014 – 2018. K., 2018. 384 c.
4. Kmetyk Kh. V., Rudnyk T. V. Pravovi aspekty rozmishchennia reklamy yak obiekta prava intelektualnoi vlasnosti u ZMI Ukrainy. Forum prava. 2012. No 2. P. 333–339.
5. "Spivocha kukurudza". Persha reklama v SRSR. Videokhostynh "YouTube". URL: https://www.youtube.com/watch?v=yTRBGfd80qw.
6. Starykh N. V. Torhovaia reklama epokhi razvitoho sotsializma. Sviazi s obshchestvennostiu i reklama v sisteme kommunikatsii. Sbornik trudov kafedry reklamy i sviazei s obshchestvennostiu. Issue 9. M., Fakultet zhurnalistiki MHU, 2014. P. 143-156.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам'яті“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.