Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32660

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorБашманівський, Дмитро
dc.coverage.temporal11-12 червня 2020 року
dc.coverage.temporal11-12 June 2020
dc.date.accessioned2020-09-29T10:10:23Z-
dc.date.available2020-09-29T10:10:23Z-
dc.date.created2020-06-11
dc.date.issued2020-06-11
dc.identifier.citationБашманівський Д. Телереклама як репрезентант тоталітарної ідеології / Дмитро Башманівський // Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті“, 11-12 червня 2020 року. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2020. — С. 19–23. — (Соціальні комунікації ідеологічна цензура, тоталітарна риторика і нові маніпулятивні технології у пресі, на радіо, телебаченні, рекламі, в мережі інтернет: історія і сучасність).
dc.identifier.isbn978-617-7196-23-4
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32660-
dc.format.extent19-23
dc.language.isouk
dc.publisherДрукарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
dc.relation.ispartofЗбірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті“, 2020
dc.relation.ispartofMaterials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Totalitarianism as a system of destruction of national memory", 2020
dc.relation.urihttp://www.kinoglaz.fr/u_fiche_fi
dc.relation.urihttp://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1579
dc.relation.urihttps://www.youtube.com/watch?v=yTRBGfd80qw
dc.subjectтоталітарне суспільство
dc.subjectтелереклама
dc.subjectгромадська думка
dc.subjectфілософія
dc.subjectінформаційне суспільство
dc.subjecttotalitarian society
dc.subjecttelevision advertising
dc.subjectpublic opinion
dc.subjectphilosophy
dc.subjectinformation-oriented society
dc.titleТелереклама як репрезентант тоталітарної ідеології
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2020
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.format.pages5
dc.subject.udc130.2
dc.subject.udc659.123
dc.relation.references1. Дзига Вертов. Радянські іграшки. 1924. URL: http://www.kinoglaz.fr/u_fiche_fi lm.php?lang=ru&num=741.
dc.relation.references2. Бугрим А. В. Телевізійна реклама як об’єкт наукового дослідження. URL: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1579.
dc.relation.references3. Золотухін Д. Ю. Біла книга спеціальних інформаційних операцій проти України 2014 – 2018. К., 2018. 384 c.
dc.relation.references4. Кметик Х. В., Рудник Т. В. Правові аспекти розміщення реклами як об’єкта права інтелектуальної власності у ЗМІ України. Форум права. 2012. № 2. С. 333–339.
dc.relation.references5. «Співоча кукурудза». Перша реклама в СРСР. Відеохостинг «YouTube». URL: https://www.youtube.com/watch?v=yTRBGfd80qw.
dc.relation.references6. Старых Н. В. Торговая реклама епохи развитого социализма. Связи с общественностью и реклама в системе коммуникаций. Сборник трудов кафедры рекламы и связей с общественностью. Выпуск 9. М.: Факультет журналистики МГУ, 2014. С. 143-156.
dc.relation.referencesen1. Dzyha Vertov. Radianski ihrashky. 1924. URL: http://www.kinoglaz.fr/u_fiche_fi lm.php?lang=ru&num=741.
dc.relation.referencesen2. Buhrym A. V. Televiziina reklama yak obiekt naukovoho doslidzhennia. URL: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1579.
dc.relation.referencesen3. Zolotukhin D. Yu. Bila knyha spetsialnykh informatsiinykh operatsii proty Ukrainy 2014 – 2018. K., 2018. 384 c.
dc.relation.referencesen4. Kmetyk Kh. V., Rudnyk T. V. Pravovi aspekty rozmishchennia reklamy yak obiekta prava intelektualnoi vlasnosti u ZMI Ukrainy. Forum prava. 2012. No 2. P. 333–339.
dc.relation.referencesen5. "Spivocha kukurudza". Persha reklama v SRSR. Videokhostynh "YouTube". URL: https://www.youtube.com/watch?v=yTRBGfd80qw.
dc.relation.referencesen6. Starykh N. V. Torhovaia reklama epokhi razvitoho sotsializma. Sviazi s obshchestvennostiu i reklama v sisteme kommunikatsii. Sbornik trudov kafedry reklamy i sviazei s obshchestvennostiu. Issue 9. M., Fakultet zhurnalistiki MHU, 2014. P. 143-156.
dc.identifier.citationenBashmanivskyi D. (2020) Telereklama yak reprezentant totalitarnoi ideolohii. TSDNM (Lviv, 11-12 June 2020), pp. 19-23 [in Ukrainian].
dc.citation.journalTitleЗбірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті“
dc.citation.spage19
dc.citation.epage23
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам’яті“
Koleksiyonlarda Görünür:Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Тоталітаризм як система знищення національної пам'яті“ (2020)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.