Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29328

Tytuł: Особливості кон’юнктурних досліджень ринку сільськогосподарської продукції
Inne tytuły: Features of conjunctural research agricultural products market
Authors: Кравчук, Віталія
Kravchuk, Vitalia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кравчук В. Особливості кон’юнктурних досліджень ринку сільськогосподарської продукції / Кравчук Віталія // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 34–35. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description (International): Kravchuk V. (2019) Osoblyvosti koniunkturnykh doslidzhen rynku silskohospodarskoi produktsii [Features of conjunctural research agricultural products market]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 34-35 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 8-lis-2019
Date of entry: 27-lis-2019
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 34-35
Główna strona: 34
Strona końcowa: 35
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29328
Wykaz piśmiennictwa: 1. Федорович Р. В., Семенюк С.Б. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку / Роман Федорович, Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 47-52.
References: 1. Fedorovych R. V., Semeniuk S.B. Marketynhovyi analiz koniunktury rynku, Roman Fedorovych, Svitlana Semeniuk, Galician economic bulletin, 2009, No 2, P. 47-52.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi