Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29328

Pealkiri: Особливості кон’юнктурних досліджень ринку сільськогосподарської продукції
Teised pealkirjad: Features of conjunctural research agricultural products market
Autor: Кравчук, Віталія
Kravchuk, Vitalia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кравчук В. Особливості кон’юнктурних досліджень ринку сільськогосподарської продукції / Кравчук Віталія // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 34–35. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description (International): Kravchuk V. (2019) Osoblyvosti koniunkturnykh doslidzhen rynku silskohospodarskoi produktsii [Features of conjunctural research agricultural products market]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 34-35 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ilmumisaasta: 8-nov-2019
Date of entry: 27-nov-2019
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 34-35
Start page: 34
End page: 35
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29328
References (Ukraine): 1. Федорович Р. В., Семенюк С.Б. Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку / Роман Федорович, Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 47-52.
References (International): 1. Fedorovych R. V., Semeniuk S.B. Marketynhovyi analiz koniunktury rynku, Roman Fedorovych, Svitlana Semeniuk, Galician economic bulletin, 2009, No 2, P. 47-52.
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.