Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29280
Başlık: | Аналіз підходів до розуміння поняття «відповідальність». історичний аспект |
Yazarlar: | Габрусєва, Наталія Валеріївна |
Bibliographic description (Ukraine): | Габрусєва Н. В. Аналіз підходів до розуміння поняття "відповідальність". Історичний аспект / Н. В. Габрусєва // Молодий вчений. - 2019. - № 5(2). - С. 412-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_5(2)__35. |
Journal/Collection: | «Young Scientist» № 5 (69) May, 2019 |
Yayın Tarihi: | May-2019 |
Submitted date: | Nis-2019 |
Date of entry: | 22-Kas-2019 |
Country (code): | UA |
UDC: | 37.01 |
BBK: | 74.00 |
Anahtar kelimeler: | професійна освіта відповідальність діалектика фронезис |
Page range: | 412-416 |
Özet: | Одним з важливих результатів навчання у вищій школі сьогодні є формування професійної відповідальності, яка є ознакою фахової зрілості. В практиці освітнього процесу важливо розуміти сутність родового поняття «відповідальність», її природу та механізми дії. У статті здійснено історичний аналіз формування родового поняття «відповідальність» через призму діалектики. На основі ключових суперечностей автором умовно виокремлено діалектично взаємопов’язані екстернальний та інтернальний підходи до її розуміння. Для синтезу цих підходів пропонується використати фронестичний підхід Арістотеля. З метою гуманізації освітнього процесу та впровадження індивідуального підходу до навчання, доцільно звернути увагу на вивченні перспективи застосування фронезису в практиці освітньої діяльності. Рухаючись в цьому напрямку, професійна педагогіка зможе наблизити теорію до практики, а освітні методики створені з розумінням того що «не може бути чимось загально спільним та єдиним» (наприклад відповідальності), будуть більш ефективними. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29280 |
URL for reference material: | http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=molv_2019_5(2)__35 |
Content type: | Article |
Koleksiyonlarda Görünür: | Наукові публікації кафедри інформаційної діяльності та соціальних наук |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.