Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29280
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.authorГабрусєва, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2019-11-22T11:13:41Z-
dc.date.available2019-11-22T11:13:41Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.date.submitted2019-04-
dc.identifier.citationГабрусєва Н. В. Аналіз підходів до розуміння поняття "відповідальність". Історичний аспект / Н. В. Габрусєва // Молодий вчений. - 2019. - № 5(2). - С. 412-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_5(2)__35.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29280-
dc.description.abstractОдним з важливих результатів навчання у вищій школі сьогодні є формування професійної відповідальності, яка є ознакою фахової зрілості. В практиці освітнього процесу важливо розуміти сутність родового поняття «відповідальність», її природу та механізми дії. У статті здійснено історичний аналіз формування родового поняття «відповідальність» через призму діалектики. На основі ключових суперечностей автором умовно виокремлено діалектично взаємопов’язані екстернальний та інтернальний підходи до її розуміння. Для синтезу цих підходів пропонується використати фронестичний підхід Арістотеля. З метою гуманізації освітнього процесу та впровадження індивідуального підходу до навчання, доцільно звернути увагу на вивченні перспективи застосування фронезису в практиці освітньої діяльності. Рухаючись в цьому напрямку, професійна педагогіка зможе наблизити теорію до практики, а освітні методики створені з розумінням того що «не може бути чимось загально спільним та єдиним» (наприклад відповідальності), будуть більш ефективними.uk_UA
dc.format.extent412-416-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.urihttp://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=molv_2019_5(2)__35uk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectвідповідальністьuk_UA
dc.subjectдіалектикаuk_UA
dc.subjectфронезисuk_UA
dc.titleАналіз підходів до розуміння поняття «відповідальність». історичний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc37.01uk_UA
dc.subject.bbk74.00uk_UA
dc.citation.journalTitle«Young Scientist» № 5 (69) May, 2019-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Bildumetan azaltzen da:Наукові публікації кафедри інформаційної діяльності та соціальних наук

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
89.pdf220,76 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.