Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29280Langanzeige der Metadaten
| DC Element | Wert | Sprache |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Габрусєва, Наталія Валеріївна | - |
| dc.date.accessioned | 2019-11-22T11:13:41Z | - |
| dc.date.available | 2019-11-22T11:13:41Z | - |
| dc.date.issued | 2019-05 | - |
| dc.date.submitted | 2019-04 | - |
| dc.identifier.citation | Габрусєва Н. В. Аналіз підходів до розуміння поняття "відповідальність". Історичний аспект / Н. В. Габрусєва // Молодий вчений. - 2019. - № 5(2). - С. 412-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_5(2)__35. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29280 | - |
| dc.description.abstract | Одним з важливих результатів навчання у вищій школі сьогодні є формування професійної відповідальності, яка є ознакою фахової зрілості. В практиці освітнього процесу важливо розуміти сутність родового поняття «відповідальність», її природу та механізми дії. У статті здійснено історичний аналіз формування родового поняття «відповідальність» через призму діалектики. На основі ключових суперечностей автором умовно виокремлено діалектично взаємопов’язані екстернальний та інтернальний підходи до її розуміння. Для синтезу цих підходів пропонується використати фронестичний підхід Арістотеля. З метою гуманізації освітнього процесу та впровадження індивідуального підходу до навчання, доцільно звернути увагу на вивченні перспективи застосування фронезису в практиці освітньої діяльності. Рухаючись в цьому напрямку, професійна педагогіка зможе наблизити теорію до практики, а освітні методики створені з розумінням того що «не може бути чимось загально спільним та єдиним» (наприклад відповідальності), будуть більш ефективними. | uk_UA |
| dc.format.extent | 412-416 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.relation.uri | http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=molv_2019_5(2)__35 | uk_UA |
| dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
| dc.subject | відповідальність | uk_UA |
| dc.subject | діалектика | uk_UA |
| dc.subject | фронезис | uk_UA |
| dc.title | Аналіз підходів до розуміння поняття «відповідальність». історичний аспект | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| dc.subject.udc | 37.01 | uk_UA |
| dc.subject.bbk | 74.00 | uk_UA |
| dc.citation.journalTitle | «Young Scientist» № 5 (69) May, 2019 | - |
| dc.coverage.country | UA | uk_UA |
| Enthalten in den Sammlungen: | Наукові публікації кафедри інформаційної діяльності та соціальних наук | |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 89.pdf | 220,76 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.