Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28351
タイトル: Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача
著者: Мариненко, Наталія
Купчик, Тетяна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Купчик Т., Мариненко Н.Ю., 2019. Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 127–129.
発行日: 9-4月-2019
Date of entry: 17-6月-2019
出版者: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Page range: 127-129
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28351
Copyright owner: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
References (Ukraine): 1. І.І., Булітко, С.О., Жаден, І.О., Пригара, 2018. Нейромаркетинг – методи впливу. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції «Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи» (Шостка, 19 квітня 2018 року), с. 111–112. 2. Нейромаркетинг: «за» и «против» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ubr.ua/business-practice/own-business/neiromarketing-za-i-protiv-349952 3. Нейромаркетинг: как нами манипулируют рекламисты [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://biz.liga.net/all/all/article/neyromarketing-kak-nami-manipuliruyut-reklamisty 4. Нейромаркетинг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://business.ua/strategii/item/828-nejromarketing
Content type: Conference Abstract
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Marynenko N., Kupchyk T..pdf595,63 kBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

Administratzailearen tresnak