Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28351
Назва: Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача
Автори: Мариненко, Наталія
Купчик, Тетяна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Купчик Т., Мариненко Н.Ю., 2019. Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 127–129.
Дата публікації: 9-кві-2019
Дата внесення: 17-чер-2019
Видавництво: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Діапазон сторінок: 127-129
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28351
Власник авторського права: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Перелік літератури: 1. І.І., Булітко, С.О., Жаден, І.О., Пригара, 2018. Нейромаркетинг – методи впливу. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції «Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи» (Шостка, 19 квітня 2018 року), с. 111–112. 2. Нейромаркетинг: «за» и «против» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ubr.ua/business-practice/own-business/neiromarketing-za-i-protiv-349952 3. Нейромаркетинг: как нами манипулируют рекламисты [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://biz.liga.net/all/all/article/neyromarketing-kak-nami-manipuliruyut-reklamisty 4. Нейромаркетинг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://business.ua/strategii/item/828-nejromarketing
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marynenko N., Kupchyk T..pdf595,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора