Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28351
Tytuł: Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача
Authors: Мариненко, Наталія
Купчик, Тетяна
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Купчик Т., Мариненко Н.Ю., 2019. Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 127–129.
Data wydania: 9-kwi-2019
Date of entry: 17-cze-2019
Wydawca: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Zakres stron: 127-129
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28351
Właściciel praw autorskich: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Wykaz piśmiennictwa: 1. І.І., Булітко, С.О., Жаден, І.О., Пригара, 2018. Нейромаркетинг – методи впливу. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції «Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи» (Шостка, 19 квітня 2018 року), с. 111–112. 2. Нейромаркетинг: «за» и «против» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ubr.ua/business-practice/own-business/neiromarketing-za-i-protiv-349952 3. Нейромаркетинг: как нами манипулируют рекламисты [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://biz.liga.net/all/all/article/neyromarketing-kak-nami-manipuliruyut-reklamisty 4. Нейромаркетинг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://business.ua/strategii/item/828-nejromarketing
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Marynenko N., Kupchyk T..pdf595,63 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora