Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМариненко, Наталія-
dc.contributor.authorКупчик, Тетяна-
dc.date.accessioned2019-06-17T20:33:42Z-
dc.date.available2019-06-17T20:33:42Z-
dc.date.issued2019-04-09-
dc.identifier.citationКупчик Т., Мариненко Н.Ю., 2019. Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 127–129.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28351-
dc.format.extent127-129-
dc.publisherДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»uk_UA
dc.titleНейромаркетинг як інструмент впливу на споживачаuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.rights.holderДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»uk_UA
dc.relation.references1. І.І., Булітко, С.О., Жаден, І.О., Пригара, 2018. Нейромаркетинг – методи впливу. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції «Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи» (Шостка, 19 квітня 2018 року), с. 111–112. 2. Нейромаркетинг: «за» и «против» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ubr.ua/business-practice/own-business/neiromarketing-za-i-protiv-349952 3. Нейромаркетинг: как нами манипулируют рекламисты [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://biz.liga.net/all/all/article/neyromarketing-kak-nami-manipuliruyut-reklamisty 4. Нейромаркетинг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://business.ua/strategii/item/828-nejromarketinguk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marynenko N., Kupchyk T..pdf595,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора