กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28339
ชื่อเรื่อง: Механізми підвищення ефективності збутової діяльності на підприємстві
ผู้แต่ง: Радинський, Сергій Віталійович
Михальська, Марія - Роксолана Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): Радинський С.В. Механізми підвищення збутової діяльності підприємства / С.В. Радинський, М.-Р. П.Михальська // Матеріали ІІI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» (5 квітня 2019 р.) / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2019. ‒ 168 с. / С.70-72.
วันที่เผยแพร่: 5-เมษ-2019
Submitted date: 2-เมษ-2019
Date of entry: 14-มิถ-2019
Country (code): UA
UDC: 65.012.12
คำสำคัญ: збут
збутова діяльність
ринки збуту
ТМ «Молокія»
บทคัดย่อ: У сучасних умовах ринкової економіки головним фактором «виживання» виробничих підприємств є ефективна збутова політика та її цілеспрямований розвиток. Це відбувається внаслідок значного загострення конкуренції на ринках збуту, зростання витрат діяльності, підвищення вимог споживачів відносно якісного обслуговування. У зв'язку з цим все більше значущими постають питання якості та ефективності функціонування збутової системи підприємства. Виробництво і збут продукції є першочерговими завданнями щодо реалізації місії промислового підприємства. Ці завдання можна розглядати як дві взаємопов’язані і взаємозалежні складові поняття «операційна діяльність». Слід розуміти, що показники, які характеризують цю діяльність, є відмінними. Результатом виробництва є обсяг продукції, призначеної для продажу, а результатом реалізації є обсяг продукції, яка знайшла свого споживача.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28339
References (Ukraine): 1. Балабанова Л.В. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств : підручник / Балабанова Л.В., Мітрохіна Ю.П.. - М. : Дон . ДУЕТ , 2009. – 245 с. 2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С.С. Гаркавенко – К.: Лібра, 2004. – 708 с. 3. Маслова Т. Д. Маркетинг : учебник для вузов / Т. Д. Маслова, С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик. – СПб. : Питер, 2002. – 400 с. 4. Ляшенко В. І. Франчайзинговий режим формування регіональної мережі елементів інноваційної підприємницької інфраструктури / В. І. Ляшенко // Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна.– 2005. – Вип. 97. – С. 31 – 42. 5. Офіційний сайт підприємства ПрАТ «Тернопільський молокозавод» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://molokija.com
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Tezu Muhalska.docx21,2 kBMicrosoft Word XMLดู/เปิด
Materialu.pdf2,1 MBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ