Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28336
Başlık: Чинники, що впливають на формування системи збуту продукції підприємств
Yazarlar: Дячун, Ольга Дмитрівна
Bibliographic description (Ukraine): Важливість побудови раціональної системи збуту та правильного вибору збутової політики підприємства є безумовною з огляду на забезпечення нею доведення товару від виробника до споживача, що логічно довершує інші маркетингові заходи, дозволяє отримати й оцінити фінансову віддачу від здійснених мар¬кетингових зусиль. Правильне формування системи збуту безпосередньо залежить від розуміння менеджерами основних чинників, що впливають на неї. Науковці, спеціалісти-економісти виділяють різноманітні групи чинників, які на макро- та мікроекономічних рівнях впливають на формування системи збуту на підприємстві та її ефективність.
Yayın Tarihi: 14-Nis-2019
Submitted date: 15-Nis-2019
Date of entry: 14-Haz-2019
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ
UDC: 658.8.012.12
Anahtar kelimeler: чинники
система збуту
збут
чинники зовнішнього середовища
Özet: Важливість побудови раціональної системи збуту та правильного вибору збутової політики підприємства є безумовною з огляду на забезпечення нею доведення товару від виробника до споживача, що логічно довершує інші маркетингові заходи, дозволяє отримати й оцінити фінансову віддачу від здійснених мар¬кетингових зусиль. Правильне формування системи збуту безпосередньо залежить від розуміння менеджерами основних чинників, що впливають на неї. Науковці, спеціалісти-економісти виділяють різноманітні групи чинників, які на макро- та мікроекономічних рівнях впливають на формування системи збуту на підприємстві та її ефективність.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28336
References (Ukraine): 1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С.С. Гаркавенко – К.: Лібра, 2004. – 708 с. 2. Петречко В.А. Чинники впливу на формування збутової політики підприємства / А.В. Петречко, Г.Ю. Ткачук [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/01/407.pdf 3. Хрупович С. Є. Теоретичні аспекти побудови системи управління збутовою діяльністю на промисловому підприємстві / С.Є Хрупович, Т.М. Борисова // Галицький економічний вісник. – 2006. – № 3. – С. 34 – 38. 4. Чмихало Н.В. Формування ефективної збутової політики фармацевтичного підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища / Н.В.Чмихало, І.Л.Оккерт, А.Б.Ольховська, Н.В. Сотнікова // Запорожский медицинский журнал. – 2010. – т. 12, № 3. – С. 126 – 131.
Content type: Conference Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Tezu Dyachun.docx19,43 kBMicrosoft Word XMLGöster/Aç
Materialu.pdf2,1 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları