Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячун, Ольга Дмитрівна-
dc.date.accessioned2019-06-14T03:26:17Z-
dc.date.available2019-06-14T03:26:17Z-
dc.date.issued2019-04-14-
dc.date.submitted2019-04-15-
dc.identifier.citationВажливість побудови раціональної системи збуту та правильного вибору збутової політики підприємства є безумовною з огляду на забезпечення нею доведення товару від виробника до споживача, що логічно довершує інші маркетингові заходи, дозволяє отримати й оцінити фінансову віддачу від здійснених мар¬кетингових зусиль. Правильне формування системи збуту безпосередньо залежить від розуміння менеджерами основних чинників, що впливають на неї. Науковці, спеціалісти-економісти виділяють різноманітні групи чинників, які на макро- та мікроекономічних рівнях впливають на формування системи збуту на підприємстві та її ефективність.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28336-
dc.description.abstractВажливість побудови раціональної системи збуту та правильного вибору збутової політики підприємства є безумовною з огляду на забезпечення нею доведення товару від виробника до споживача, що логічно довершує інші маркетингові заходи, дозволяє отримати й оцінити фінансову віддачу від здійснених мар¬кетингових зусиль. Правильне формування системи збуту безпосередньо залежить від розуміння менеджерами основних чинників, що впливають на неї. Науковці, спеціалісти-економісти виділяють різноманітні групи чинників, які на макро- та мікроекономічних рівнях впливають на формування системи збуту на підприємстві та її ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectчинникиuk_UA
dc.subjectсистема збутуuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectчинники зовнішнього середовищаuk_UA
dc.titleЧинники, що впливають на формування системи збуту продукції підприємствuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУuk_UA
dc.subject.udc658.8.012.12uk_UA
dc.relation.references1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С.С. Гаркавенко – К.: Лібра, 2004. – 708 с. 2. Петречко В.А. Чинники впливу на формування збутової політики підприємства / А.В. Петречко, Г.Ю. Ткачук [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/01/407.pdf 3. Хрупович С. Є. Теоретичні аспекти побудови системи управління збутовою діяльністю на промисловому підприємстві / С.Є Хрупович, Т.М. Борисова // Галицький економічний вісник. – 2006. – № 3. – С. 34 – 38. 4. Чмихало Н.В. Формування ефективної збутової політики фармацевтичного підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища / Н.В.Чмихало, І.Л.Оккерт, А.Б.Ольховська, Н.В. Сотнікова // Запорожский медицинский журнал. – 2010. – т. 12, № 3. – С. 126 – 131.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezu Dyachun.docx19,43 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
Materialu.pdf2,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора