Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26399
Tytuł: Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринку
Authors: Стос, Юлія Миколаївна
Cytat: Стос Ю.М.. Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринку : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Ю.М. Стос — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 6 с.
Data wydania: gru-2018
Date of entry: 20-gru-2018
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
UDC: УДК 339.138
готельно-ресторанні послуги
BBK: маркетингова діяльність
споживач
Słowa kluczowe: 075
маркетинг
Master Thesis
Abstract: Стос Ю. Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринку. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. У дипломній роботі розкрито сутність, специфіку та класифікацію готельних послуг, визначено зміст та особливості послуг, що впливають на специфіку маркетингової поведінки підприємства на ринку готельно-ресторанних послуг. Проведено аналіз виробничо-господарської та маркетингової діяльності готельно- ресторанного комплексу «Сапсан», здійснено оцінку впливу ринкового середовища на маркетингову діяльність досліджуваного підприємства. Окреслено основні шляхи підвищення ефективності маркетингової поведінки ГРК «Сапсан»
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26399
Właściciel praw autorskich: © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:075 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Стос_ (1).pdf192,26 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora