Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26399
Назва: Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринку
Автори: Стос, Юлія Миколаївна
Бібліографічний опис: Стос Ю.М.. Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринку : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Ю.М. Стос — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 6 с.
Дата публікації: гру-2018
Дата внесення: 20-гру-2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
УДК: УДК 339.138
готельно-ресторанні послуги
ББК: маркетингова діяльність
споживач
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
Короткий огляд (реферат): Стос Ю. Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринку. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. У дипломній роботі розкрито сутність, специфіку та класифікацію готельних послуг, визначено зміст та особливості послуг, що впливають на специфіку маркетингової поведінки підприємства на ринку готельно-ресторанних послуг. Проведено аналіз виробничо-господарської та маркетингової діяльності готельно- ресторанного комплексу «Сапсан», здійснено оцінку впливу ринкового середовища на маркетингову діяльність досліджуваного підприємства. Окреслено основні шляхи підвищення ефективності маркетингової поведінки ГРК «Сапсан»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26399
Власник авторського права: © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стос_ (1).pdf192,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора