Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26380
タイトル: Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі СУП ТзОВ «М'ясовіта»)
著者: Крет, Тетяна Олегівна
Bibliographic description (Ukraine): Крет Т.О. Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі СУП ТзОВ «М'ясовіта») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Т.О. Крет. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 6 с.
発行日: 12月-2018
Date of entry: 20-12月-2018
出版者: Тернопільський національний технічний університет
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Бурліцька, Оксана Петрівна
UDC: 339.138:334.716
キーワード: 075
маркетинг
Master Thesis
抄録: Крет Т.О. Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі СУП ТзОВ «М'ясовіта»).-– Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. Дипломна робота присвячена вдосконаленню організації маркетингової діяльності, необхідність якого виявлена в результаті аналізу маркетингового середовища підприємства.
記述: У роботі висвітлені теоретичні аспекти управління маркетингом на підприємстві, проведено оцінку існуючого стану організації маркетингової діяльності на досліджуваному підприємстві, запропоновано напрями вдосконалення структури управління маркетингом на СУП ТзОВ «М'ясовіта». Ключові поняття: організаційна структура, маркетингова діяльність, структурний підрозділ, функції управління, повноваження, відповідальність, рівень централізації, маркетолог.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26380
Copyright owner: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Content type: Thesis Abstract
出現コレクション:075 — маркетинг

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Крет-converted.pdf217,01 kBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

Ferramentas administrativas