Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26380
Tytuł: Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі СУП ТзОВ «М'ясовіта»)
Authors: Крет, Тетяна Олегівна
Bibliographic description (Ukraine): Крет Т.О. Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі СУП ТзОВ «М'ясовіта») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Т.О. Крет. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 6 с.
Data wydania: gru-2018
Date of entry: 20-gru-2018
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Promotor: Бурліцька, Оксана Петрівна
UDC: 339.138:334.716
Słowa kluczowe: 075
маркетинг
Master Thesis
Abstract: Крет Т.О. Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі СУП ТзОВ «М'ясовіта»).-– Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. Дипломна робота присвячена вдосконаленню організації маркетингової діяльності, необхідність якого виявлена в результаті аналізу маркетингового середовища підприємства.
Opis: У роботі висвітлені теоретичні аспекти управління маркетингом на підприємстві, проведено оцінку існуючого стану організації маркетингової діяльності на досліджуваному підприємстві, запропоновано напрями вдосконалення структури управління маркетингом на СУП ТзОВ «М'ясовіта». Ключові поняття: організаційна структура, маркетингова діяльність, структурний підрозділ, функції управління, повноваження, відповідальність, рівень централізації, маркетолог.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26380
Właściciel praw autorskich: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:075 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Крет-converted.pdf217,01 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora