Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26190

Tytuł: Інноваційні продукти на ринку: проблеми та особливості
Inne tytuły: Innovative products on the market: problems and peculiarities
Authors: Ядчишин, Павло
Yadchyshyn, Pavel
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Ядчишин П. Інноваційні продукти на ринку: проблеми та особливості / Павло Ядчишин // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 243–244. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
Bibliographic description (International): Yadchyshyn P. (2018) Innovatsiini produkty na rynku: problemy ta osoblyvosti [Innovative products on the market: problems and peculiarities]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 243-244 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 9-lis-2018
Date of entry: 6-gru-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 243-244
Główna strona: 243
Strona końcowa: 244
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26190
Wykaz piśmiennictwa: 1. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс / Ф.Котлер. – СПб: Питер, 2006. – 464с.
2. Экономика инноваций / Под ред. Н.П. Иващенко. – М.: МАКС Пресс, 2014. – 352с.
References: 1. Kotler F. Marketinh menedzhment. Ekspress-kurs, F.Kotler, SPb: Piter, 2006, 464p.
2. Ekonomika innovatsii, ed. N.P. Ivashchenko, M., MAKS Press, 2014, 352p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi