Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26190

Títol: Інноваційні продукти на ринку: проблеми та особливості
Altres títols: Innovative products on the market: problems and peculiarities
Autor: Ядчишин, Павло
Yadchyshyn, Pavel
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Ядчишин П. Інноваційні продукти на ринку: проблеми та особливості / Павло Ядчишин // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 243–244. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
Bibliographic description (International): Yadchyshyn P. (2018) Innovatsiini produkty na rynku: problemy ta osoblyvosti [Innovative products on the market: problems and peculiarities]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 243-244 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data de publicació: 9-de -2018
Date of entry: 6-de -2018
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 243-244
Start page: 243
End page: 244
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26190
References (Ukraine): 1. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс / Ф.Котлер. – СПб: Питер, 2006. – 464с.
2. Экономика инноваций / Под ред. Н.П. Иващенко. – М.: МАКС Пресс, 2014. – 352с.
References (International): 1. Kotler F. Marketinh menedzhment. Ekspress-kurs, F.Kotler, SPb: Piter, 2006, 464p.
2. Ekonomika innovatsii, ed. N.P. Ivashchenko, M., MAKS Press, 2014, 352p.
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.