Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26190

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorЯдчишин, Павло
dc.contributor.authorYadchyshyn, Pavel
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:01:54Z-
dc.date.available2018-12-06T10:01:54Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationЯдчишин П. Інноваційні продукти на ринку: проблеми та особливості / Павло Ядчишин // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 243–244. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26190-
dc.format.extent243-244
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.titleІнноваційні продукти на ринку: проблеми та особливості
dc.title.alternativeInnovative products on the market: problems and peculiarities
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс / Ф.Котлер. – СПб: Питер, 2006. – 464с.
dc.relation.references2. Экономика инноваций / Под ред. Н.П. Иващенко. – М.: МАКС Пресс, 2014. – 352с.
dc.relation.referencesen1. Kotler F. Marketinh menedzhment. Ekspress-kurs, F.Kotler, SPb: Piter, 2006, 464p.
dc.relation.referencesen2. Ekonomika innovatsii, ed. N.P. Ivashchenko, M., MAKS Press, 2014, 352p.
dc.identifier.citationenYadchyshyn P. (2018) Innovatsiini produkty na rynku: problemy ta osoblyvosti [Innovative products on the market: problems and peculiarities]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 243-244 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage243
dc.citation.epage244
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ebben a gyűjteményben:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!