Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26115

Titulua: Соціальна відповідальність бізнесу: сучасні виклики та перспективи
Beste titulu batzuk: Social responsibility of business: current challenges and perspectives
Egilea: Дячун, Ольга Дмитрівна
Dyachun, Olha
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Дячун О. Д. Соціальна відповідальність бізнесу: сучасні виклики та перспективи / Ольга Дячун // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 159–161. — (Соціальна відповідальність як фактор забезпечення системності розвитку економічних систем).
Bibliographic description (International): Dyachun O. (2018) Sotsialna vidpovidalnist biznesu: suchasni vyklyky ta perspektyvy [Social responsibility of business: current challenges and perspectives]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 159-161 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
Volume: 1
Gordailuaren-data: 29-Mar-2018
Date of entry: 16-Nov-2018
Argitalpen: ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
UDC: 338.22
Number of pages: 3
Page range: 159-161
Start page: 159
End page: 161
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26115
ISBN: 978-617-7331-54-3
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
References (Ukraine): 1. Аделькин Ф. Результаты исследования социальной ответственности украинского бизнеса / Ф. Аделькин. – К.: Блакить, 2005. – 349 с.
2. Акімова І. Соціальна відповідальність українського бізнесу: результати опитування / І. Акімова, А. Марцінків, О. Осінкіна. – К.: ООН, 2013. – 53 с.
3. Головінов О.М. Соціальна відповідальність бізнесу: українські реалії і проблеми / О.М. Головінов // Економічний вісник Донбасу. – 2014. – № 2. – С. 187–192
4. Грішнова О. Соціальна відповідальність бізнесу: сутність, значення, стратегічні напрями розвитку в Україні / О.Грішнова // Україна: аспекти праці. – 2010. – № 7. – С. 3–8.
5. Лункіна Т.І. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу в Україні: сучасний стан та напрями вдосконалення / Т.І. Лункіна, Власюк І. М. // Modern Economics. – 2017. – № 1. – С. 24–30.
6. Мурашко М.І. Концептуальні основи соціальної відповідальності бізнесу в Україні / М. І. Мурашко // Демографія та соціальна економіка: Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. – 2009. – № 2. – С. 114–122.
References (International): 1. Adelkin F. Rezultaty issledovaniia sotsialnoi otvetstvennosti ukrainskoho biznesa, F. Adelkin, K., Blakit, 2005, 349 p.
2. Akimova I. Sotsialna vidpovidalnist ukrainskoho biznesu: rezultaty opytuvannia, I. Akimova, A. Martsinkiv, O. Osinkina, K., OON, 2013, 53 p.
3. Holovinov O.M. Sotsialna vidpovidalnist biznesu: ukrainski realii i problemy, O.M. Holovinov, Ekonomichnyi visnyk Donbasu, 2014, No 2, P. 187–192
4. Hrishnova O. Sotsialna vidpovidalnist biznesu: sutnist, znachennia, stratehichni napriamy rozvytku v Ukraini, O.Hrishnova, Ukraine: aspekty pratsi, 2010, No 7, P. 3–8.
5. Lunkina T.I. Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist biznesu v Ukraini: suchasnyi stan ta napriamy vdoskonalennia, T.I. Lunkina, Vlasiuk I. M., Modern Economics, 2017, No 1, P. 24–30.
6. Murashko M.I. Kontseptualni osnovy sotsialnoi vidpovidalnosti biznesu v Ukraini, M. I. Murashko, Demohrafiia ta sotsialna ekonomika: Naukovo-ekonomichnyi ta suspilno-politychnyi zhurnal, 2009, No 2, P. 114–122.
Content type: Conference Abstract
Bildumetan azaltzen da:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.