Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26115

Назва: Соціальна відповідальність бізнесу: сучасні виклики та перспективи
Інші назви: Social responsibility of business: current challenges and perspectives
Автори: Дячун, Ольга Дмитрівна
Dyachun, Olha
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Дячун О. Д. Соціальна відповідальність бізнесу: сучасні виклики та перспективи / Ольга Дячун // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 159–161. — (Соціальна відповідальність як фактор забезпечення системності розвитку економічних систем).
Bibliographic description: Dyachun O. (2018) Sotsialna vidpovidalnist biznesu: suchasni vyklyky ta perspektyvy [Social responsibility of business: current challenges and perspectives]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 159-161 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
Том: 1
Дата публікації: 29-бер-2018
Дата внесення: 16-лис-2018
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
УДК: 338.22
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 159-161
Початкова сторінка: 159
Кінцева сторінка: 161
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26115
ISBN: 978-617-7331-54-3
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
Перелік літератури: 1. Аделькин Ф. Результаты исследования социальной ответственности украинского бизнеса / Ф. Аделькин. – К.: Блакить, 2005. – 349 с.
2. Акімова І. Соціальна відповідальність українського бізнесу: результати опитування / І. Акімова, А. Марцінків, О. Осінкіна. – К.: ООН, 2013. – 53 с.
3. Головінов О.М. Соціальна відповідальність бізнесу: українські реалії і проблеми / О.М. Головінов // Економічний вісник Донбасу. – 2014. – № 2. – С. 187–192
4. Грішнова О. Соціальна відповідальність бізнесу: сутність, значення, стратегічні напрями розвитку в Україні / О.Грішнова // Україна: аспекти праці. – 2010. – № 7. – С. 3–8.
5. Лункіна Т.І. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу в Україні: сучасний стан та напрями вдосконалення / Т.І. Лункіна, Власюк І. М. // Modern Economics. – 2017. – № 1. – С. 24–30.
6. Мурашко М.І. Концептуальні основи соціальної відповідальності бізнесу в Україні / М. І. Мурашко // Демографія та соціальна економіка: Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. – 2009. – № 2. – С. 114–122.
References: 1. Adelkin F. Rezultaty issledovaniia sotsialnoi otvetstvennosti ukrainskoho biznesa, F. Adelkin, K., Blakit, 2005, 349 p.
2. Akimova I. Sotsialna vidpovidalnist ukrainskoho biznesu: rezultaty opytuvannia, I. Akimova, A. Martsinkiv, O. Osinkina, K., OON, 2013, 53 p.
3. Holovinov O.M. Sotsialna vidpovidalnist biznesu: ukrainski realii i problemy, O.M. Holovinov, Ekonomichnyi visnyk Donbasu, 2014, No 2, P. 187–192
4. Hrishnova O. Sotsialna vidpovidalnist biznesu: sutnist, znachennia, stratehichni napriamy rozvytku v Ukraini, O.Hrishnova, Ukraine: aspekty pratsi, 2010, No 7, P. 3–8.
5. Lunkina T.I. Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist biznesu v Ukraini: suchasnyi stan ta napriamy vdoskonalennia, T.I. Lunkina, Vlasiuk I. M., Modern Economics, 2017, No 1, P. 24–30.
6. Murashko M.I. Kontseptualni osnovy sotsialnoi vidpovidalnosti biznesu v Ukraini, M. I. Murashko, Demohrafiia ta sotsialna ekonomika: Naukovo-ekonomichnyi ta suspilno-politychnyi zhurnal, 2009, No 2, P. 114–122.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.