Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26099

Titre: Service quality management model and relationship marketing
Auteur(s): Kwiatkowski, Cezary
Affiliation: Wrocław University of Economics, Poland
Bibliographic description (Ukraine): Kwiatkowski C. Service quality management model and relationship marketing / Cezary Kwiatkowski // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 128–130. — (Посилення конкурентних позицій економічних систем в контексті трансформацій стратегій менеджменту усіх рівнів).
Bibliographic description (International): Kwiatkowski C. (2018) Service quality management model and relationship marketing. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 128-130.
Is part of: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
Volume: 1
Date de publication: 29-mar-2018
Date of entry: 16-nov-2018
Editeur: ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
UDC: 334
Number of pages: 3
Page range: 128-130
Start page: 128
End page: 130
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26099
ISBN: 978-617-7331-54-3
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL for reference material: https://asq.org/quality-resources/quality-glossary/q
References (Ukraine): 1. “Basic Concepts,” ASQ, www.asq.org/glossary/q.html, January 16, 2010. https://asq.org/quality-resources/quality-glossary/q (Accessed 23 Feb. 2018).
2. Kotler P., Keller K. L. (2011). Marketing Management, Prentice Hall: Boston.
3. Buzzell R. (2004). The PIMS program of strategy research: A retrospective appraisal, Journal of Business Research, 57, 478 - 483.
4. Shea L. J. (2016). Managing and Marketing Internal and External Relationships, [in] Kandampully, J., Mok C., Sparks B., Service Quality Management in Hospitality Tourism and Leisure, Routlege: New York, 255-268.
5. Carlzon J. (1987). Putting the customer first: the key to service strategy, McKinsey Quarterly, Summer, 38-51.
6. Bitner, M. J., Booms, B. H., and Tetreault, M. S. (1990). The service Encounter: Diagnosing Favourable and Unfavourable Incidents, Journal of Marketing, 54 (January): 71-84.
References (International): 1. "Basic Concepts," ASQ, www.asq.org/glossary/q.html, January 16, 2010. https://asq.org/quality-resources/quality-glossary/q (Accessed 23 Feb. 2018).
2. Kotler P., Keller K. L. (2011). Marketing Management, Prentice Hall: Boston.
3. Buzzell R. (2004). The PIMS program of strategy research: A retrospective appraisal, Journal of Business Research, 57, 478 - 483.
4. Shea L. J. (2016). Managing and Marketing Internal and External Relationships, [in] Kandampully, J., Mok C., Sparks B., Service Quality Management in Hospitality Tourism and Leisure, Routlege: New York, 255-268.
5. Carlzon J. (1987). Putting the customer first: the key to service strategy, McKinsey Quarterly, Summer, 38-51.
6. Bitner, M. J., Booms, B. H., and Tetreault, M. S. (1990). The service Encounter: Diagnosing Favourable and Unfavourable Incidents, Journal of Marketing, 54 (January): 71-84.
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.