Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26099

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKwiatkowski, Cezary
dc.coverage.temporal29-31 березня 2018 року
dc.coverage.temporal29-31 March 2018
dc.date.accessioned2018-11-16T10:53:28Z-
dc.date.available2018-11-16T10:53:28Z-
dc.date.created2018-03-29
dc.date.issued2018-03-29
dc.identifier.citationKwiatkowski C. Service quality management model and relationship marketing / Cezary Kwiatkowski // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 128–130. — (Посилення конкурентних позицій економічних систем в контексті трансформацій стратегій менеджменту усіх рівнів).
dc.identifier.isbn978-617-7331-54-3
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26099-
dc.format.extent128-130
dc.language.isoen
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherFOP Palyanitsa V.A.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
dc.relation.ispartofⅡ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
dc.relation.urihttps://asq.org/quality-resources/quality-glossary/q
dc.titleService quality management model and relationship marketing
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc334
dc.relation.references1. “Basic Concepts,” ASQ, www.asq.org/glossary/q.html, January 16, 2010. https://asq.org/quality-resources/quality-glossary/q (Accessed 23 Feb. 2018).
dc.relation.references2. Kotler P., Keller K. L. (2011). Marketing Management, Prentice Hall: Boston.
dc.relation.references3. Buzzell R. (2004). The PIMS program of strategy research: A retrospective appraisal, Journal of Business Research, 57, 478 - 483.
dc.relation.references4. Shea L. J. (2016). Managing and Marketing Internal and External Relationships, [in] Kandampully, J., Mok C., Sparks B., Service Quality Management in Hospitality Tourism and Leisure, Routlege: New York, 255-268.
dc.relation.references5. Carlzon J. (1987). Putting the customer first: the key to service strategy, McKinsey Quarterly, Summer, 38-51.
dc.relation.references6. Bitner, M. J., Booms, B. H., and Tetreault, M. S. (1990). The service Encounter: Diagnosing Favourable and Unfavourable Incidents, Journal of Marketing, 54 (January): 71-84.
dc.relation.referencesen1. "Basic Concepts," ASQ, www.asq.org/glossary/q.html, January 16, 2010. https://asq.org/quality-resources/quality-glossary/q (Accessed 23 Feb. 2018).
dc.relation.referencesen2. Kotler P., Keller K. L. (2011). Marketing Management, Prentice Hall: Boston.
dc.relation.referencesen3. Buzzell R. (2004). The PIMS program of strategy research: A retrospective appraisal, Journal of Business Research, 57, 478 - 483.
dc.relation.referencesen4. Shea L. J. (2016). Managing and Marketing Internal and External Relationships, [in] Kandampully, J., Mok C., Sparks B., Service Quality Management in Hospitality Tourism and Leisure, Routlege: New York, 255-268.
dc.relation.referencesen5. Carlzon J. (1987). Putting the customer first: the key to service strategy, McKinsey Quarterly, Summer, 38-51.
dc.relation.referencesen6. Bitner, M. J., Booms, B. H., and Tetreault, M. S. (1990). The service Encounter: Diagnosing Favourable and Unfavourable Incidents, Journal of Marketing, 54 (January): 71-84.
dc.identifier.citationenKwiatkowski C. (2018) Service quality management model and relationship marketing. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 128-130.
dc.contributor.affiliationWrocław University of Economics, Poland
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
dc.citation.volume1
dc.citation.spage128
dc.citation.epage130
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.