Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26098

Pealkiri: Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування
Teised pealkirjad: Marketing approaches to economic adaptation systems to the conditions of innovation-competitive space of functioning
Autor: Ярмоленко, Владислав
Шарова, Елена
Yarmolenko, Vladyslav
Sharova, Elena
Affiliation: Навчально-науковий Інститут магістерської підготовки та післядипломної освіти Університет «КРОК», м. Київ, Україна
Institute for Master and Post Diploma Studies “KROK” University, Kyiv, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Ярмоленко В. Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування / Владислав Ярмоленко, Елена Шарова // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 127–128. — (Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування).
Bibliographic description (International): Yarmolenko V., Sharova E. (2018) Marketynhovi pidkhody adaptatsii ekonomichnykh system do umov innovatsiino-konkurentnoho prostoru funktsionuvannia [Marketing approaches to economic adaptation systems to the conditions of innovation-competitive space of functioning]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 127-128 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
Volume: 1
Ilmumisaasta: 29-mär-2018
Date of entry: 16-nov-2018
Kirjastaja: ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
UDC: 764
Number of pages: 2
Page range: 127-128
Start page: 127
End page: 128
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26098
ISBN: 978-617-7331-54-3
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL for reference material: https://timedigitalcrm.com/blog/marketing-automation/8-oshibok-avtovoronok-podoj/
References (Ukraine): 1. Кобелев О.А. Электронная коммерция. / О.А. Кобелев. – М.: Изд-во: Дашков и К, 2015. 684 с.
2. Автовронка продаж [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://timedigitalcrm.com/blog/marketing-automation/8-oshibok-avtovoronok-podoj/
References (International): 1. Kobelev O.A. Elektronnaia kommertsiia., O.A. Kobelev, M., Izd-vo: Dashkov i K, 2015. 684 p.
2. Avtovronka prodazh [Elektronii resurs], Access mode: https://timedigitalcrm.com/blog/marketing-automation/8-oshibok-avtovoronok-podoj/
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.