Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26098

Назва: Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування
Інші назви: Marketing approaches to economic adaptation systems to the conditions of innovation-competitive space of functioning
Автори: Ярмоленко, Владислав
Шарова, Елена
Yarmolenko, Vladyslav
Sharova, Elena
Приналежність: Навчально-науковий Інститут магістерської підготовки та післядипломної освіти Університет «КРОК», м. Київ, Україна
Institute for Master and Post Diploma Studies “KROK” University, Kyiv, Ukraine
Бібліографічний опис: Ярмоленко В. Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування / Владислав Ярмоленко, Елена Шарова // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 127–128. — (Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування).
Bibliographic description: Yarmolenko V., Sharova E. (2018) Marketynhovi pidkhody adaptatsii ekonomichnykh system do umov innovatsiino-konkurentnoho prostoru funktsionuvannia [Marketing approaches to economic adaptation systems to the conditions of innovation-competitive space of functioning]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 127-128 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
Том: 1
Дата публікації: 29-бер-2018
Дата внесення: 16-лис-2018
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
УДК: 764
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 127-128
Початкова сторінка: 127
Кінцева сторінка: 128
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26098
ISBN: 978-617-7331-54-3
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://timedigitalcrm.com/blog/marketing-automation/8-oshibok-avtovoronok-podoj/
Перелік літератури: 1. Кобелев О.А. Электронная коммерция. / О.А. Кобелев. – М.: Изд-во: Дашков и К, 2015. 684 с.
2. Автовронка продаж [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://timedigitalcrm.com/blog/marketing-automation/8-oshibok-avtovoronok-podoj/
References: 1. Kobelev O.A. Elektronnaia kommertsiia., O.A. Kobelev, M., Izd-vo: Dashkov i K, 2015. 684 p.
2. Avtovronka prodazh [Elektronii resurs], Access mode: https://timedigitalcrm.com/blog/marketing-automation/8-oshibok-avtovoronok-podoj/
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.