Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25653

Tytuł: Складові успішного просування нового бренду
Inne tytuły: The main parts of the successful promotion of new brand
Authors: Корнак, Христина
Kornak, Kristina
Affiliation: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», Тернопіль, Україна
State Higher Educational Establishment "Ternopil College of Food Technologies and Trade"
Bibliographic description (Ukraine): Корнак Х. Складові успішного просування нового бренду / Христина Корнак // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т., 2018. — Том 2. — С. 45–47.
Bibliographic description (International): Kornak K. (2018) Skladovi uspishnoho prosuvannia novoho brendu [The main parts of the successful promotion of new brand]. Proceedings of the Ⅱ International Scientific-Practical Conference «Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions» and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 2, pp. 45-47 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (2), 2018
Proceedings of the Ⅱ International Scientific-Practical Conference «Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions» and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (2), 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
Tom: 2
Data wydania: 29-mar-2018
Date of entry: 20-cze-2018
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
Strony: 3
Zakres stron: 45-47
Główna strona: 45
Strona końcowa: 47
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25653
ISBN: 978-617-7331-55-0
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
Związane URL literatura: https://aptxt.com/category/dostupno-o-kopirajtinge
Wykaz piśmiennictwa: 1. https://aptxt.com/category/dostupno-o-kopirajtinge
References: 1. https://aptxt.com/category/dostupno-o-kopirajtinge
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi