Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25653

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorКорнак, Христина
dc.contributor.authorKornak, Kristina
dc.coverage.temporal29-31 березня 2018 року
dc.coverage.temporal29-31 March 2018
dc.date.accessioned2018-06-20T14:22:24Z-
dc.date.available2018-06-20T14:22:24Z-
dc.date.created2018-03-29
dc.date.issued2018-03-29
dc.identifier.citationКорнак Х. Складові успішного просування нового бренду / Христина Корнак // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т., 2018. — Том 2. — С. 45–47.
dc.identifier.isbn978-617-7331-55-0
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25653-
dc.format.extent45-47
dc.language.isouk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (2), 2018
dc.relation.ispartofProceedings of the Ⅱ International Scientific-Practical Conference «Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions» and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (2), 2018
dc.relation.urihttps://aptxt.com/category/dostupno-o-kopirajtinge
dc.titleСкладові успішного просування нового бренду
dc.title.alternativeThe main parts of the successful promotion of new brand
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.relation.references1. https://aptxt.com/category/dostupno-o-kopirajtinge
dc.relation.referencesen1. https://aptxt.com/category/dostupno-o-kopirajtinge
dc.identifier.citationenKornak K. (2018) Skladovi uspishnoho prosuvannia novoho brendu [The main parts of the successful promotion of new brand]. Proceedings of the Ⅱ International Scientific-Practical Conference «Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions» and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 2, pp. 45-47 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationState Higher Educational Establishment "Ternopil College of Food Technologies and Trade"
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
dc.citation.volume2
dc.citation.spage45
dc.citation.epage47
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Collection(s) :Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.