Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25470

Tytuł: Реклама як елемент концепції маркетингу
Inne tytuły: Advertising as an element of marketing concept
Authors: Вовчук, Оксана
Шпилик, Світлана Василівна
Vovchuk, Oksana
Shpylyk, Svitlana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Вовчук О. Реклама як елемент концепції маркетингу / Оксана Вовчук, Світлана Шпилик // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ до 100 річчя з дня заснування НАН України та на вшанування пам’яті Івана Пулюя (100 річчя з дня смерті), 22-24 травня 2018. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 340–341. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description (International): Vovchuk O., Shpylyk S. (2018) Reklama yak element kontseptsii marketynhu [Advertising as an element of marketing concept]. Materials of the International scientific and technical conference "Fundamental and applied problems of modern technologies" to the 100th anniversary of the foundation of the National Academy of Sciences of Ukraine and to the commemoration of Ivan Puluj (100th anniversary from the day of death) (Tern., 22-24 May 2018), pp. 340-341 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ до 100 річчя з дня заснування НАН України та на вшанування пам’яті Івана Пулюя (100 річчя з дня смерті), 2018
Materials of the International scientific and technical conference "Fundamental and applied problems of modern technologies" to the 100th anniversary of the foundation of the National Academy of Sciences of Ukraine and to the commemoration of Ivan Puluj (100th anniversary from the day of death), 2018
Konferencja/wydarzenie: Міжнародна науково-технічна конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“
Journal/kolekcja: Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ до 100 річчя з дня заснування НАН України та на вшанування пам’яті Івана Пулюя (100 річчя з дня смерті)
Data wydania: 22-maj-2018
Date of entry: 15-cze-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 22-24 травня 2018
22-24 May 2018
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 340-341
Główna strona: 340
Strona końcowa: 341
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25470
ISBN: 978-966-305-093-5
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
Związane URL literatura: http://kerivnyk.info/osnovy-reklamnoi-diyalnosti1-2/
http://buklib.net/books/21857/
Wykaz piśmiennictwa: 1. Богомолова Н. Н. Социальная психология печати, радио и телевидения / Н. Н. Богомолова. – М. : Изд-во МГУ, 1991. – 127 с.
2. Миронов Ю.Б. Основи рекламної діяльності [Електронний ресурс] / Ю.Б. Миронов, Р.М.Крамар.– Режим доступу до документу: http://kerivnyk.info/osnovy-reklamnoi-diyalnosti1-2/
3. Бутенко Н.В. Основи маркетингу. [Електронний ресурс] / Н.В. Бутенко. – Режим доступу до документу: http://buklib.net/books/21857/
References: 1. Bohomolova N. N. Sotsialnaia psikholohiia pechati, radio i televideniia, N. N. Bohomolova, M. : Izd-vo MHU, 1991, 127 p.
2. Myronov Yu.B. Osnovy reklamnoi diialnosti [Electronic resource], Yu.B. Myronov, R.M.Kramar, Rezhym dostupu do dokumentu: http://kerivnyk.info/osnovy-reklamnoi-diyalnosti1-2/
3. Butenko N.V. Osnovi marketinhu. [Electronic resource], N.V. Butenko, Rezhim dostupu do dokumentu: http://buklib.net/books/21857/
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Міжнародна науково-технічна конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi