กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25470

Název: Реклама як елемент концепції маркетингу
Další názvy: Advertising as an element of marketing concept
Autoři: Вовчук, Оксана
Шпилик, Світлана Василівна
Vovchuk, Oksana
Shpylyk, Svitlana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Вовчук О. Реклама як елемент концепції маркетингу / Оксана Вовчук, Світлана Шпилик // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ до 100 річчя з дня заснування НАН України та на вшанування пам’яті Івана Пулюя (100 річчя з дня смерті), 22-24 травня 2018. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 340–341. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description (International): Vovchuk O., Shpylyk S. (2018) Reklama yak element kontseptsii marketynhu [Advertising as an element of marketing concept]. Materials of the International scientific and technical conference "Fundamental and applied problems of modern technologies" to the 100th anniversary of the foundation of the National Academy of Sciences of Ukraine and to the commemoration of Ivan Puluj (100th anniversary from the day of death) (Tern., 22-24 May 2018), pp. 340-341 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ до 100 річчя з дня заснування НАН України та на вшанування пам’яті Івана Пулюя (100 річчя з дня смерті), 2018
Materials of the International scientific and technical conference "Fundamental and applied problems of modern technologies" to the 100th anniversary of the foundation of the National Academy of Sciences of Ukraine and to the commemoration of Ivan Puluj (100th anniversary from the day of death), 2018
Conference/Event: Міжнародна науково-технічна конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“
Journal/Collection: Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ до 100 річчя з дня заснування НАН України та на вшанування пам’яті Івана Пулюя (100 річчя з дня смерті)
Datum vydání: 22-kvě-2018
Date of entry: 15-čer-2018
Nakladatel: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 22-24 травня 2018
22-24 May 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 340-341
Start page: 340
End page: 341
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25470
ISBN: 978-966-305-093-5
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL for reference material: http://kerivnyk.info/osnovy-reklamnoi-diyalnosti1-2/
http://buklib.net/books/21857/
References (Ukraine): 1. Богомолова Н. Н. Социальная психология печати, радио и телевидения / Н. Н. Богомолова. – М. : Изд-во МГУ, 1991. – 127 с.
2. Миронов Ю.Б. Основи рекламної діяльності [Електронний ресурс] / Ю.Б. Миронов, Р.М.Крамар.– Режим доступу до документу: http://kerivnyk.info/osnovy-reklamnoi-diyalnosti1-2/
3. Бутенко Н.В. Основи маркетингу. [Електронний ресурс] / Н.В. Бутенко. – Режим доступу до документу: http://buklib.net/books/21857/
References (International): 1. Bohomolova N. N. Sotsialnaia psikholohiia pechati, radio i televideniia, N. N. Bohomolova, M. : Izd-vo MHU, 1991, 127 p.
2. Myronov Yu.B. Osnovy reklamnoi diialnosti [Electronic resource], Yu.B. Myronov, R.M.Kramar, Rezhym dostupu do dokumentu: http://kerivnyk.info/osnovy-reklamnoi-diyalnosti1-2/
3. Butenko N.V. Osnovi marketinhu. [Electronic resource], N.V. Butenko, Rezhim dostupu do dokumentu: http://buklib.net/books/21857/
Content type: Conference Abstract
Vyskytuje se v kolekcích:Міжнародна науково-технічна конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ (2018)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.