Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25470

Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorВовчук, Оксана
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна
dc.contributor.authorVovchuk, Oksana
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana
dc.coverage.temporal22-24 травня 2018
dc.coverage.temporal22-24 May 2018
dc.date.accessioned2018-06-15T10:41:43Z-
dc.date.available2018-06-15T10:41:43Z-
dc.date.created2018-05-22
dc.date.issued2018-05-22
dc.identifier.citationВовчук О. Реклама як елемент концепції маркетингу / Оксана Вовчук, Світлана Шпилик // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ до 100 річчя з дня заснування НАН України та на вшанування пам’яті Івана Пулюя (100 річчя з дня смерті), 22-24 травня 2018. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 340–341. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
dc.identifier.isbn978-966-305-093-5
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25470-
dc.format.extent340-341
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Міжнародної науково-технічної конференції „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ до 100 річчя з дня заснування НАН України та на вшанування пам’яті Івана Пулюя (100 річчя з дня смерті), 2018
dc.relation.ispartofMaterials of the International scientific and technical conference "Fundamental and applied problems of modern technologies" to the 100th anniversary of the foundation of the National Academy of Sciences of Ukraine and to the commemoration of Ivan Puluj (100th anniversary from the day of death), 2018
dc.relation.urihttp://kerivnyk.info/osnovy-reklamnoi-diyalnosti1-2/
dc.relation.urihttp://buklib.net/books/21857/
dc.titleРеклама як елемент концепції маркетингу
dc.title.alternativeAdvertising as an element of marketing concept
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Богомолова Н. Н. Социальная психология печати, радио и телевидения / Н. Н. Богомолова. – М. : Изд-во МГУ, 1991. – 127 с.
dc.relation.references2. Миронов Ю.Б. Основи рекламної діяльності [Електронний ресурс] / Ю.Б. Миронов, Р.М.Крамар.– Режим доступу до документу: http://kerivnyk.info/osnovy-reklamnoi-diyalnosti1-2/
dc.relation.references3. Бутенко Н.В. Основи маркетингу. [Електронний ресурс] / Н.В. Бутенко. – Режим доступу до документу: http://buklib.net/books/21857/
dc.relation.referencesen1. Bohomolova N. N. Sotsialnaia psikholohiia pechati, radio i televideniia, N. N. Bohomolova, M. : Izd-vo MHU, 1991, 127 p.
dc.relation.referencesen2. Myronov Yu.B. Osnovy reklamnoi diialnosti [Electronic resource], Yu.B. Myronov, R.M.Kramar, Rezhym dostupu do dokumentu: http://kerivnyk.info/osnovy-reklamnoi-diyalnosti1-2/
dc.relation.referencesen3. Butenko N.V. Osnovi marketinhu. [Electronic resource], N.V. Butenko, Rezhim dostupu do dokumentu: http://buklib.net/books/21857/
dc.identifier.citationenVovchuk O., Shpylyk S. (2018) Reklama yak element kontseptsii marketynhu [Advertising as an element of marketing concept]. Materials of the International scientific and technical conference "Fundamental and applied problems of modern technologies" to the 100th anniversary of the foundation of the National Academy of Sciences of Ukraine and to the commemoration of Ivan Puluj (100th anniversary from the day of death) (Tern., 22-24 May 2018), pp. 340-341 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Міжнародної науково-технічної конференції „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ до 100 річчя з дня заснування НАН України та на вшанування пам’яті Івана Пулюя (100 річчя з дня смерті)
dc.citation.spage340
dc.citation.epage341
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-технічна конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“
Enthalten in den Sammlungen:Міжнародна науково-технічна конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ (2018)



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.