Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25188

Title: Просування бренду та його елементи
Other Titles: Brand promotion and its elements
Authors: Лучейко, М.
Шпилик, С.
Lucheyko, M.
Shpylyk, S.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Лучейко М. Просування бренду та його елементи / Лучейко М., Шпилик С. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 39–40. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Lucheyko M., Shpylyk S. (2018) Prosuvannia brendu ta ioho elementi [Brand promotion and its elements]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 39-40 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
Conference/Event: Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Issue Date: 26-Apr-2018
Date of entry: 6-Jun-2018
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 26-27 квітня 2018 року
26-27 April 2018
UDC: 339.13
Keywords: бренд
просування
торгова марка
brand
promotion
trademark
Number of pages: 2
Page range: 39-40
Start page: 39
End page: 40
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25188
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
References (Ukraine): 1. Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання : монографія / О. М. Ястремська, О. М. Тімонін, К. О. Тімонін ; [Харк. нац. екон. ун-т]. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. – 244 с.
2. А. М. Цапенко, Е. А. Данилина «Товарный знак в системе брендинга информационных технологий». — М.: ИНИЦ «Патент
3. Оліфер Д. Новітні способи промоції книги в інтернеті / Д. Оліфер // Зб. наук. праць ІІІ всеукраїн. наук.-практ. інтернет-конф. «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку». — Переяслав-Хмельницький, 2014. — С. 4–12.
References (International): 1. Brendy promyslovykh pidpryiemstv: formuvannia ta efektyvnist vykorystannia : monograph, O. M. Yastremska, O. M. Timonin, K. O. Timonin ; [Khark. nats. ekon. un-t], Kh. : Vyd. KhNEU, 2013, 244 p.
2. A. M. Tsapenko, E. A. Danilina "Tovarnyi znak v sisteme brendinha informatsionnykh tekhnolohii", M., INITs "Patent
3. Olifer D. Novitni sposoby promotsii knyhy v interneti, D. Olifer, Zb. nauk. prats III vseukrain. nauk.-prakt. internet-konf. "Vitchyzniana nauka na zlami epokh: problemy ta perspektyvy rozvytku", Pereiaslav-Khmelnytskyi, 2014, P. 4–12.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.