Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25188

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorЛучейко, М.
dc.contributor.authorШпилик, С.
dc.contributor.authorLucheyko, M.
dc.contributor.authorShpylyk, S.
dc.coverage.temporal26-27 квітня 2018 року
dc.coverage.temporal26-27 April 2018
dc.date.accessioned2018-06-06T12:55:06Z-
dc.date.available2018-06-06T12:55:06Z-
dc.date.created2018-04-26
dc.date.issued2018-04-26
dc.identifier.citationЛучейко М. Просування бренду та його елементи / Лучейко М., Шпилик С. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 39–40. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25188-
dc.format.extent39-40
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
dc.subjectбренд
dc.subjectпросування
dc.subjectторгова марка
dc.subjectbrand
dc.subjectpromotion
dc.subjecttrademark
dc.titleПросування бренду та його елементи
dc.title.alternativeBrand promotion and its elements
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання : монографія / О. М. Ястремська, О. М. Тімонін, К. О. Тімонін ; [Харк. нац. екон. ун-т]. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. – 244 с.
dc.relation.references2. А. М. Цапенко, Е. А. Данилина «Товарный знак в системе брендинга информационных технологий». — М.: ИНИЦ «Патент
dc.relation.references3. Оліфер Д. Новітні способи промоції книги в інтернеті / Д. Оліфер // Зб. наук. праць ІІІ всеукраїн. наук.-практ. інтернет-конф. «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку». — Переяслав-Хмельницький, 2014. — С. 4–12.
dc.relation.referencesen1. Brendy promyslovykh pidpryiemstv: formuvannia ta efektyvnist vykorystannia : monograph, O. M. Yastremska, O. M. Timonin, K. O. Timonin ; [Khark. nats. ekon. un-t], Kh. : Vyd. KhNEU, 2013, 244 p.
dc.relation.referencesen2. A. M. Tsapenko, E. A. Danilina "Tovarnyi znak v sisteme brendinha informatsionnykh tekhnolohii", M., INITs "Patent
dc.relation.referencesen3. Olifer D. Novitni sposoby promotsii knyhy v interneti, D. Olifer, Zb. nauk. prats III vseukrain. nauk.-prakt. internet-konf. "Vitchyzniana nauka na zlami epokh: problemy ta perspektyvy rozvytku", Pereiaslav-Khmelnytskyi, 2014, P. 4–12.
dc.identifier.citationenLucheyko M., Shpylyk S. (2018) Prosuvannia brendu ta ioho elementi [Brand promotion and its elements]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 39-40 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul’uj National Technical University
dc.citation.journalTitleЗбірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.volume2
dc.citation.spage39
dc.citation.epage40
dc.citation.conferenceМіжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Koleksiyonlarda Görünür:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.