Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24132

Title: Особливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств
Authors: Ратинський, Вадим Віталійович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В.В. Особливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / ТНТУ ім. І.Пулюя. — Тернопіль, 2018. — 20с.
Ратинський В.В. Особливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств [Текст] : дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / ТНТУ ім. І.Пулюя. — Тернопіль, 2018. — 259 с.
Issue Date: Feb-2018
Date of entry: 26-Feb-2018
Publisher: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Committee members: Череп, Алла Василівна
Колесніков, Андрій Павлович
UDC: 339.138
65.01
658
Keywords: особливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств
Number of pages: 259
Series/Report no.: спеціальність 08.00.04 — „Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)“;
Abstract: Дисертаційну роботу присвячено поглибленню теоретичних і методичних положень, а також здійсненню аналізу особливостей використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств. Дослідження маркетингового інструментарію та його використання у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств показали що його застосування в значній мірі диверсифіковане в залежності від особливостей організаційного та виробничого процесу, а також галузі роботи підприємства. Встановлено, що особливості застосування маркетингового інструментарію залежать від глибини маркетингового механізму на підприємстві загалом. Визначено, що новітнім напрямком розвитку маркетингового інструментарію в сфері ресурсозабезпечення прогресивних підприємств є їх співпраця з суб’єктами інноваційного підприємництва. Застосування розроблених економіко-математичних засобів маркетингового інструментарію дозволило обґрунтувати особливості залежності зміни об’ємів продажу та ціни на один з основних елементів ресурсозабезпечення – світлі нафтопродукти. Застосування лінійних рівнянь найменших квадрантів дозволило визначити відхилення об’єму продаж пального від лінії регресії. Ключові слова: маркетинговий інструментарій, ресурсозабезпечення, енергетичні ресурси, промислові підприємства, інтелектуальні ресурси.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24132
Content type: Dissertation Abstract
Appears in Collections:08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avtoreferat_Vadym.pdfАвтореферат601,36 kBAdobe PDFView/Open
Dissertation_Ratynskyy.djvuДисертація76,62 MBDjVuView/Open
Kolesnikov_Vidgyk.pdf5,16 MBAdobe PDFView/Open
Cherep_Vidgyk.pdf10,73 MBAdobe PDFView/Open
Dissertation_Ratynskyy__COVER.png360,77 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.