Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24132

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorРатинський, Вадим Віталійович-
dc.date.accessioned2018-02-26T15:40:44Z-
dc.date.available2018-02-26T15:40:44Z-
dc.date.issued2018-02-
dc.identifier.citationРатинський В.В. Особливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / ТНТУ ім. І.Пулюя. — Тернопіль, 2018. — 20с.uk_UA
dc.identifier.citationРатинський В.В. Особливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств [Текст] : дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / ТНТУ ім. І.Пулюя. — Тернопіль, 2018. — 259 с.-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24132-
dc.description.abstractДисертаційну роботу присвячено поглибленню теоретичних і методичних положень, а також здійсненню аналізу особливостей використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств. Дослідження маркетингового інструментарію та його використання у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств показали що його застосування в значній мірі диверсифіковане в залежності від особливостей організаційного та виробничого процесу, а також галузі роботи підприємства. Встановлено, що особливості застосування маркетингового інструментарію залежать від глибини маркетингового механізму на підприємстві загалом. Визначено, що новітнім напрямком розвитку маркетингового інструментарію в сфері ресурсозабезпечення прогресивних підприємств є їх співпраця з суб’єктами інноваційного підприємництва. Застосування розроблених економіко-математичних засобів маркетингового інструментарію дозволило обґрунтувати особливості залежності зміни об’ємів продажу та ціни на один з основних елементів ресурсозабезпечення – світлі нафтопродукти. Застосування лінійних рівнянь найменших квадрантів дозволило визначити відхилення об’єму продаж пального від лінії регресії. Ключові слова: маркетинговий інструментарій, ресурсозабезпечення, енергетичні ресурси, промислові підприємства, інтелектуальні ресурси.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesспеціальність 08.00.04 — „Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)“;-
dc.subjectособливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємствuk_UA
dc.titleОсобливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємствuk_UA
dc.typeDissertation Abstractuk_UA
dc.contributor.committeeMemberЧереп, Алла Василівна-
dc.contributor.committeeMemberКолесніков, Андрій Павлович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages259-
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.subject.udc65.01-
dc.subject.udc658-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університетuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Avtoreferat_Vadym.pdfАвтореферат601,36 kBAdobe PDFGöster/Aç
Dissertation_Ratynskyy.djvuДисертація76,62 MBDjVuGöster/Aç
Kolesnikov_Vidgyk.pdf5,16 MBAdobe PDFGöster/Aç
Cherep_Vidgyk.pdf10,73 MBAdobe PDFGöster/Aç
Dissertation_Ratynskyy__COVER.png360,77 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.