Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24132

Назва: Особливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств
Автори: Ратинський, Вадим Віталійович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет
Бібліографічний опис: Ратинський В.В. Особливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / ТНТУ ім. І.Пулюя. — Тернопіль, 2018. — 20с.
Ратинський В.В. Особливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств [Текст] : дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / ТНТУ ім. І.Пулюя. — Тернопіль, 2018. — 259 с.
Дата публікації: лют-2018
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Члени комітету: Череп, Алла Василівна
Колесніков, Андрій Павлович
УДК: 339.138
65.01
658
Теми: особливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств
Кількість сторінок: 259
Серія/номер: спеціальність 08.00.04 — „Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)“;
Короткий огляд (реферат): Дисертаційну роботу присвячено поглибленню теоретичних і методичних положень, а також здійсненню аналізу особливостей використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств. Дослідження маркетингового інструментарію та його використання у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств показали що його застосування в значній мірі диверсифіковане в залежності від особливостей організаційного та виробничого процесу, а також галузі роботи підприємства. Встановлено, що особливості застосування маркетингового інструментарію залежать від глибини маркетингового механізму на підприємстві загалом. Визначено, що новітнім напрямком розвитку маркетингового інструментарію в сфері ресурсозабезпечення прогресивних підприємств є їх співпраця з суб’єктами інноваційного підприємництва. Застосування розроблених економіко-математичних засобів маркетингового інструментарію дозволило обґрунтувати особливості залежності зміни об’ємів продажу та ціни на один з основних елементів ресурсозабезпечення – світлі нафтопродукти. Застосування лінійних рівнянь найменших квадрантів дозволило визначити відхилення об’єму продаж пального від лінії регресії. Ключові слова: маркетинговий інструментарій, ресурсозабезпечення, енергетичні ресурси, промислові підприємства, інтелектуальні ресурси.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24132
Тип вмісту : Dissertation Abstract
Розташовується у зібраннях:08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoreferat_Vadym.pdfАвтореферат601,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Dissertation_Ratynskyy.djvuДисертація76,62 MBDjVuПереглянути/відкрити
Kolesnikov_Vidgyk.pdf5,16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Cherep_Vidgyk.pdf10,73 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Dissertation_Ratynskyy__COVER.png360,77 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.