Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24107

Titel: Дослідження шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ФОП «Радзіховський О.О.»
Sonstige Titel: Investigation of ways to increase the competitiveness of enterprise products on the FPC "Radzihovsky O.O."
Autor(en): Микуляк, Тереза Ігорівна
Bibliographic description (Ukraine): Микуляк Т.І. Дослідження шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ФОП «Радзіховський О.О.» : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ Т.І. Микуляк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 12 с.
Erscheinungsdatum: 21-Feb-2018
Date of entry: 25-Feb-2018
Herausgeber: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Шведа, Наталія Михайлівна
UDC: 339.18:658.4
Stichwörter: 073
менеджмент
управління конкурентоспроможністю продукції
конкурентний статус
безпосереднє оточення
якість продукції
споживча мотивація
product competitiveness management
competitive status
direct environment
product quality
consumer motivation
Zusammenfassung: Об'єкт дослідження ‒ процес управління конкурентоспроможністю продукції підприємства. Метою роботи є дослідження теоретичних та прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. Методи дослідження – економіко-статистичного, системного та порівняльного аналізу, метод експертного опитування, діалектичного пізнання, економічного синтезу. Розроблено проектні рішення щодо удосконалення інформаційного забезпечення системи зовнішніх комунікацій із потенційними споживачами продукції, обґрунтування доцільності реалізації проекту виробництва дитячих майданчиків на ФОП «Радзіховський О.О.» та порівняльного оцінювання привабливості підприємства з позиції споживачів будівельної продукції. Результати дослідження впроваджено у діяльність ФОП «Радзіховський О.О.».
The Object of Investigation ‒ the process of managing the competitiveness of enterprise products. The Aim of the Work is a study of theoretical and applied aspects of increasing the competitiveness of enterprise products. Research methods ‒ economic and statistical, and comparative analysis, expert survey method, dialectical knowledge, economic synthesis. Design decisions for improving the information provision of the system of external communications with potential consumers of products, justification of the feasibility of implementing a project for the production of playgrounds on FOP "Radzikhovsky O.O." and comparative assessment of the attractiveness of the enterprise from the standpoint of consumers of construction products. The research results were introduced into the activity of the private enterprise "Radzihovsky O.О.".
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24107
Copyright owner: Микуляк Т.І., 2018
Content type: Thesis Abstract
Enthalten in den Sammlungen:073 — менеджмент

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Avtoreferat_Mykuljak.pdf393,53 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
Avtoreferat_Mykuljak.djvu116,6 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
Avtoreferat_Mykuljak__COVER.png111,47 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Administrationswerkzeuge