Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24107

Назва: Дослідження шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ФОП «Радзіховський О.О.»
Інші назви: Investigation of ways to increase the competitiveness of enterprise products on the FPC "Radzihovsky O.O."
Автори: Микуляк, Тереза Ігорівна
Бібліографічний опис: Микуляк Т.І. Дослідження шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ФОП «Радзіховський О.О.» : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ Т.І. Микуляк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 12 с.
Дата публікації: 21-лют-2018
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Шведа, Наталія Михайлівна
УДК: 339.18:658.4
Теми: 073
менеджмент
управління конкурентоспроможністю продукції
конкурентний статус
безпосереднє оточення
якість продукції
споживча мотивація
product competitiveness management
competitive status
direct environment
product quality
consumer motivation
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження ‒ процес управління конкурентоспроможністю продукції підприємства. Метою роботи є дослідження теоретичних та прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. Методи дослідження – економіко-статистичного, системного та порівняльного аналізу, метод експертного опитування, діалектичного пізнання, економічного синтезу. Розроблено проектні рішення щодо удосконалення інформаційного забезпечення системи зовнішніх комунікацій із потенційними споживачами продукції, обґрунтування доцільності реалізації проекту виробництва дитячих майданчиків на ФОП «Радзіховський О.О.» та порівняльного оцінювання привабливості підприємства з позиції споживачів будівельної продукції. Результати дослідження впроваджено у діяльність ФОП «Радзіховський О.О.».
The Object of Investigation ‒ the process of managing the competitiveness of enterprise products. The Aim of the Work is a study of theoretical and applied aspects of increasing the competitiveness of enterprise products. Research methods ‒ economic and statistical, and comparative analysis, expert survey method, dialectical knowledge, economic synthesis. Design decisions for improving the information provision of the system of external communications with potential consumers of products, justification of the feasibility of implementing a project for the production of playgrounds on FOP "Radzikhovsky O.O." and comparative assessment of the attractiveness of the enterprise from the standpoint of consumers of construction products. The research results were introduced into the activity of the private enterprise "Radzihovsky O.О.".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24107
Власник авторського права: Микуляк Т.І., 2018
Тип вмісту : Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoreferat_Mykuljak.pdf393,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtoreferat_Mykuljak.djvu116,6 kBDjVuПереглянути/відкрити
Avtoreferat_Mykuljak__COVER.png111,47 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора