Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24107

Заглавие: Дослідження шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ФОП «Радзіховський О.О.»
Други Заглавия: Investigation of ways to increase the competitiveness of enterprise products on the FPC "Radzihovsky O.O."
Автори: Микуляк, Тереза Ігорівна
Bibliographic description (Ukraine): Микуляк Т.І. Дослідження шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ФОП «Радзіховський О.О.» : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ Т.І. Микуляк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 12 с.
Дата на Публикуване: 21-Фев-2018
Date of entry: 25-Фев-2018
Издател: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Шведа, Наталія Михайлівна
UDC: 339.18:658.4
Ключови Думи: 073
менеджмент
управління конкурентоспроможністю продукції
конкурентний статус
безпосереднє оточення
якість продукції
споживча мотивація
product competitiveness management
competitive status
direct environment
product quality
consumer motivation
Резюме: Об'єкт дослідження ‒ процес управління конкурентоспроможністю продукції підприємства. Метою роботи є дослідження теоретичних та прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. Методи дослідження – економіко-статистичного, системного та порівняльного аналізу, метод експертного опитування, діалектичного пізнання, економічного синтезу. Розроблено проектні рішення щодо удосконалення інформаційного забезпечення системи зовнішніх комунікацій із потенційними споживачами продукції, обґрунтування доцільності реалізації проекту виробництва дитячих майданчиків на ФОП «Радзіховський О.О.» та порівняльного оцінювання привабливості підприємства з позиції споживачів будівельної продукції. Результати дослідження впроваджено у діяльність ФОП «Радзіховський О.О.».
The Object of Investigation ‒ the process of managing the competitiveness of enterprise products. The Aim of the Work is a study of theoretical and applied aspects of increasing the competitiveness of enterprise products. Research methods ‒ economic and statistical, and comparative analysis, expert survey method, dialectical knowledge, economic synthesis. Design decisions for improving the information provision of the system of external communications with potential consumers of products, justification of the feasibility of implementing a project for the production of playgrounds on FOP "Radzikhovsky O.O." and comparative assessment of the attractiveness of the enterprise from the standpoint of consumers of construction products. The research results were introduced into the activity of the private enterprise "Radzihovsky O.О.".
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24107
Copyright owner: Микуляк Т.І., 2018
Content type: Thesis Abstract
Показва се в Колекции:073 — менеджмент

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Avtoreferat_Mykuljak.pdf393,53 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Avtoreferat_Mykuljak.djvu116,6 kBDjVuИзглед/Отваряне
Avtoreferat_Mykuljak__COVER.png111,47 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти