Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24107

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШведа, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorМикуляк, Тереза Ігорівна-
dc.date.accessioned2018-02-25T16:18:53Z-
dc.date.available2018-02-25T16:18:53Z-
dc.date.issued2018-02-21-
dc.identifier.citationМикуляк Т.І. Дослідження шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ФОП «Радзіховський О.О.» : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ Т.І. Микуляк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 12 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24107-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження ‒ процес управління конкурентоспроможністю продукції підприємства. Метою роботи є дослідження теоретичних та прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. Методи дослідження – економіко-статистичного, системного та порівняльного аналізу, метод експертного опитування, діалектичного пізнання, економічного синтезу. Розроблено проектні рішення щодо удосконалення інформаційного забезпечення системи зовнішніх комунікацій із потенційними споживачами продукції, обґрунтування доцільності реалізації проекту виробництва дитячих майданчиків на ФОП «Радзіховський О.О.» та порівняльного оцінювання привабливості підприємства з позиції споживачів будівельної продукції. Результати дослідження впроваджено у діяльність ФОП «Радзіховський О.О.».uk_UA
dc.description.abstractThe Object of Investigation ‒ the process of managing the competitiveness of enterprise products. The Aim of the Work is a study of theoretical and applied aspects of increasing the competitiveness of enterprise products. Research methods ‒ economic and statistical, and comparative analysis, expert survey method, dialectical knowledge, economic synthesis. Design decisions for improving the information provision of the system of external communications with potential consumers of products, justification of the feasibility of implementing a project for the production of playgrounds on FOP "Radzikhovsky O.O." and comparative assessment of the attractiveness of the enterprise from the standpoint of consumers of construction products. The research results were introduced into the activity of the private enterprise "Radzihovsky O.О.".uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject073uk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectуправління конкурентоспроможністю продукціїuk_UA
dc.subjectконкурентний статусuk_UA
dc.subjectбезпосереднє оточенняuk_UA
dc.subjectякість продукціїuk_UA
dc.subjectспоживча мотиваціяuk_UA
dc.subjectproduct competitiveness managementuk_UA
dc.subjectcompetitive statusuk_UA
dc.subjectdirect environmentuk_UA
dc.subjectproduct qualityuk_UA
dc.subjectconsumer motivationuk_UA
dc.titleДослідження шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ФОП «Радзіховський О.О.»uk_UA
dc.title.alternativeInvestigation of ways to increase the competitiveness of enterprise products on the FPC "Radzihovsky O.O."uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.rights.holderМикуляк Т.І., 2018uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.18:658.4uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoreferat_Mykuljak.pdf393,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtoreferat_Mykuljak.djvu116,6 kBDjVuПереглянути/відкрити
Avtoreferat_Mykuljak__COVER.png111,47 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора