Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24053

Başlık: Удосконалення системи управління якістю послуг на інноваційних засадах, на прикладі ДП “Фаворит-3”
Diğer Başlıklar: Improvement of the system of quality management of services on an innovative basis, on the example of SE “Favoryt-3”
Yazarlar: Шеліхевич, Дмитро Богданович
Affiliation: Тернопільський Національний Технічний Університет
Bibliographic description (Ukraine): Шеліхевич Д. Б. Удосконалення системи управління якістю послуг на інноваційних засадах, на прикладі ДП “Фаворит-3” : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ Д. Б. Шеліхевич — Тернопіль: ТНТУ, 2018 — 13 с.
Yayın Tarihi: 22-Şub-2018
Date of entry: 22-Şub-2018
Yayıncı: Тернопільський Національний Технічний Університет Імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Шерстюк, Роман Петрович
UDC: 658,56
Anahtar kelimeler: інновації
інноваційний менеджмент
інноваційна діяльність
інноваційний потенціал
ресурси
ефективність
якість
послуга
житлово-комунальне господарство
житлово-комунальні послуги
кредиторська заборгованість
дебіторська заборгованість
прибуток
Özet: Мета роботи – дослідити та обґрунтувати можливості удосконалення системи управління якістю послуг ДП “Фаворит-3” на інноваційних засадах. Об’єкт дослідження – ДП “Фаворит-3”, яке знаходиться у м. Тернопіль, а також аналітична, статистична та фінансова інформація, управлінська та інноваційна діяльність підприємства сфери житлово-комунального господарства та його значення у галузі та економіці країни, а також інструменти щодо вирішення проблеми удосконалення системи управління якістю послуг на інноваційних засадах. Предмет дослідження – пошук напрямів удосконалення системи управління якістю послуг житлово-комунального підприємства на інноваційних засадах, сукупність факторів, що зумовлюють наявний стан управлінських та інноваційних можливостей ДП “Фаворит-3”. Для забезпечення досягнення поставленої мети був використаний системний підхід із застосуванням таких методів: оцінювання, групування, порівняння, аналізу, синтезу, деталізації, узагальнення, балансового методу. Ключові слова: інновації, інноваційний менеджмент, інноваційна діяльність, інноваційний потенціал, ресурси, ефективність, якість, послуга, житлово-комунальне господарство, житлово-комунальні послуги, кредиторська заборгованість, дебіторська заборгованість, прибуток.
The purpose of the work – to investigate and substantiate the possibilities of improving the quality management system of SC “Favorit-3” service on an innovative basis. The research object – SC “Favorit-3”, located in Ternopil, as well as analytical, statistical and financial information, management and innovation activities of the housing and communal services enterprise and its importance in the industry and economy of the country, as well as tools on the solution of the problem of improving the quality management system of services on an innovative basis. The subject of the study is the search for directions for improving the quality management system of housing and communal enterprises on an innovative basis, a set of factors that determine the current state of managerial and innovative capabilities of SC “Favorit-3”. In order to achieve the goal, a systematic approach was applied using the following methods: evaluation, grouping, comparison, analysis, synthesis, detailing, generalization, balance method.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24053
Copyright owner: Шеліхевич
Content type: Thesis Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:073 — менеджмент

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
AvtoreferatSHelihevych.pdf410,98 kBAdobe PDFGöster/Aç
AvtoreferatSHelihevych.djvu149,94 kBDjVuGöster/Aç
AvtoreferatSHelihevych__COVER.png147,51 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları