Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24053

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorШерстюк, Роман Петрович-
dc.contributor.authorШеліхевич, Дмитро Богданович-
dc.date.accessioned2018-02-22T13:18:07Z-
dc.date.available2018-02-22T13:18:07Z-
dc.date.issued2018-02-22-
dc.identifier.citationШеліхевич Д. Б. Удосконалення системи управління якістю послуг на інноваційних засадах, на прикладі ДП “Фаворит-3” : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ Д. Б. Шеліхевич — Тернопіль: ТНТУ, 2018 — 13 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24053-
dc.description.abstractМета роботи – дослідити та обґрунтувати можливості удосконалення системи управління якістю послуг ДП “Фаворит-3” на інноваційних засадах. Об’єкт дослідження – ДП “Фаворит-3”, яке знаходиться у м. Тернопіль, а також аналітична, статистична та фінансова інформація, управлінська та інноваційна діяльність підприємства сфери житлово-комунального господарства та його значення у галузі та економіці країни, а також інструменти щодо вирішення проблеми удосконалення системи управління якістю послуг на інноваційних засадах. Предмет дослідження – пошук напрямів удосконалення системи управління якістю послуг житлово-комунального підприємства на інноваційних засадах, сукупність факторів, що зумовлюють наявний стан управлінських та інноваційних можливостей ДП “Фаворит-3”. Для забезпечення досягнення поставленої мети був використаний системний підхід із застосуванням таких методів: оцінювання, групування, порівняння, аналізу, синтезу, деталізації, узагальнення, балансового методу. Ключові слова: інновації, інноваційний менеджмент, інноваційна діяльність, інноваційний потенціал, ресурси, ефективність, якість, послуга, житлово-комунальне господарство, житлово-комунальні послуги, кредиторська заборгованість, дебіторська заборгованість, прибуток.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the work – to investigate and substantiate the possibilities of improving the quality management system of SC “Favorit-3” service on an innovative basis. The research object – SC “Favorit-3”, located in Ternopil, as well as analytical, statistical and financial information, management and innovation activities of the housing and communal services enterprise and its importance in the industry and economy of the country, as well as tools on the solution of the problem of improving the quality management system of services on an innovative basis. The subject of the study is the search for directions for improving the quality management system of housing and communal enterprises on an innovative basis, a set of factors that determine the current state of managerial and innovative capabilities of SC “Favorit-3”. In order to achieve the goal, a systematic approach was applied using the following methods: evaluation, grouping, comparison, analysis, synthesis, detailing, generalization, balance method.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський Національний Технічний Університет Імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційний менеджментuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectінноваційний потенціалuk_UA
dc.subjectресурсиuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectжитлово-комунальне господарствоuk_UA
dc.subjectжитлово-комунальні послугиuk_UA
dc.subjectкредиторська заборгованістьuk_UA
dc.subjectдебіторська заборгованістьuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.titleУдосконалення системи управління якістю послуг на інноваційних засадах, на прикладі ДП “Фаворит-3”uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the system of quality management of services on an innovative basis, on the example of SE “Favoryt-3”uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.rights.holderШеліхевичuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc658,56uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський Національний Технічний Університетuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:073 — менеджмент

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
AvtoreferatSHelihevych.pdf410,98 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
AvtoreferatSHelihevych.djvu149,94 kBDjVuMegtekintés/Megnyitás
AvtoreferatSHelihevych__COVER.png147,51 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools