Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24053

Назва: Удосконалення системи управління якістю послуг на інноваційних засадах, на прикладі ДП “Фаворит-3”
Інші назви: Improvement of the system of quality management of services on an innovative basis, on the example of SE “Favoryt-3”
Автори: Шеліхевич, Дмитро Богданович
Приналежність: Тернопільський Національний Технічний Університет
Бібліографічний опис: Шеліхевич Д. Б. Удосконалення системи управління якістю послуг на інноваційних засадах, на прикладі ДП “Фаворит-3” : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ Д. Б. Шеліхевич — Тернопіль: ТНТУ, 2018 — 13 с.
Дата публікації: 22-лют-2018
Дата внесення: 22-лют-2018
Видавництво: Тернопільський Національний Технічний Університет Імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Шерстюк, Роман Петрович
УДК: 658,56
Теми: інновації
інноваційний менеджмент
інноваційна діяльність
інноваційний потенціал
ресурси
ефективність
якість
послуга
житлово-комунальне господарство
житлово-комунальні послуги
кредиторська заборгованість
дебіторська заборгованість
прибуток
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – дослідити та обґрунтувати можливості удосконалення системи управління якістю послуг ДП “Фаворит-3” на інноваційних засадах. Об’єкт дослідження – ДП “Фаворит-3”, яке знаходиться у м. Тернопіль, а також аналітична, статистична та фінансова інформація, управлінська та інноваційна діяльність підприємства сфери житлово-комунального господарства та його значення у галузі та економіці країни, а також інструменти щодо вирішення проблеми удосконалення системи управління якістю послуг на інноваційних засадах. Предмет дослідження – пошук напрямів удосконалення системи управління якістю послуг житлово-комунального підприємства на інноваційних засадах, сукупність факторів, що зумовлюють наявний стан управлінських та інноваційних можливостей ДП “Фаворит-3”. Для забезпечення досягнення поставленої мети був використаний системний підхід із застосуванням таких методів: оцінювання, групування, порівняння, аналізу, синтезу, деталізації, узагальнення, балансового методу. Ключові слова: інновації, інноваційний менеджмент, інноваційна діяльність, інноваційний потенціал, ресурси, ефективність, якість, послуга, житлово-комунальне господарство, житлово-комунальні послуги, кредиторська заборгованість, дебіторська заборгованість, прибуток.
The purpose of the work – to investigate and substantiate the possibilities of improving the quality management system of SC “Favorit-3” service on an innovative basis. The research object – SC “Favorit-3”, located in Ternopil, as well as analytical, statistical and financial information, management and innovation activities of the housing and communal services enterprise and its importance in the industry and economy of the country, as well as tools on the solution of the problem of improving the quality management system of services on an innovative basis. The subject of the study is the search for directions for improving the quality management system of housing and communal enterprises on an innovative basis, a set of factors that determine the current state of managerial and innovative capabilities of SC “Favorit-3”. In order to achieve the goal, a systematic approach was applied using the following methods: evaluation, grouping, comparison, analysis, synthesis, detailing, generalization, balance method.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24053
Власник авторського права: Шеліхевич
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AvtoreferatSHelihevych.pdf410,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
AvtoreferatSHelihevych.djvu149,94 kBDjVuПереглянути/відкрити
AvtoreferatSHelihevych__COVER.png147,51 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора