Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23822
| Назва: | Використання синергетичного підходу під час вивчення фізики у вищих навчальних закладах (ВНЗ) |
| Інші назви: | Using of synergetic approach for physics study in higher educational studies |
| Автори: | Мацюк, В. Matsyuk, V. |
| Приналежність: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
| Бібліографічний опис: | Мацюк В. Використання синергетичного підходу під час вивчення фізики у вищих навчальних закладах (ВНЗ) / В. Мацюк // Матеріали Ⅴ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 1-2 лютого 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 109. — (Секція 6. Новітні фізико-технічні та освітні технології). |
| Bibliographic description: | Matsyuk V. (2018) Vykorystannia synerhetychnoho pidkhodu pid chas vyvchennia fizyky u vyshchykh navchalnykh zakladakh (VNZ) [Using of synergetic approach for physics study in higher educational studies]. Materials of the Ⅴ Scientific and Technical Conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 1-2 February 2018), pp. 109 [in Ukrainian]. |
| Є частиною видання: | Матеріали Ⅴ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ Materials of the Ⅴ Scientific and Technical Conference "Information models, systems and technologies" |
| Конференція/захід: | Ⅴ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ |
| Журнал/збірник: | Матеріали Ⅴ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“ |
| Дата публікації: | 1-лют-2018 |
| Дата внесення: | 20-лют-2018 |
| Видавництво: | ТНТУ TNTU |
| Місце видання, проведення: | Тернопіль Ternopil |
| Часове охоплення: | 1-2 лютого 2018 року 1-2 February 2018 |
| УДК: | 004.415.5 |
| Кількість сторінок: | 1 |
| Діапазон сторінок: | 109 |
| Початкова сторінка: | 109 |
| Кінцева сторінка: | 109 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23822 |
| Власник авторського права: | © Тернопільський національний технічий університет імені Івана Пулюя, 2018 |
| Перелік літератури: | 1. Игнатова В.А. Педагогические аспекты синергетиги // Педагогика. – 2001. – № 8. – С. 14 – 19. 2. Кульневич С.В. О научно-педагогической грамотности // Педагогика. – 2000. – № 6. – С. 21 – 27. 3 Чалый А.В. Синергетический подход – необходимая составная инновационных процессов в образовании // Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992–2002. Збірник наукових праць до 10-річчя АПН України / Академія педагогічних наук України. – Частина 2. – Харків: «ОВС», 2002. – С. 503 – 506. 4. Шарко В.Д. Методична підготовка вчителя фізики в умовах неперервної освіти. – Херсон: ХДУ, 2006. – 400 с. |
| References: | 1. Ihnatova V.A. Pedahohicheskie aspekty sinerhetihi, Pedahohika, 2001, No 8, P. 14 – 19. 2. Kulnevich S.V. O nauchno-pedahohicheskoi hramotnosti, Pedahohika, 2000, No 6, P. 21 – 27. 3 Chalyi A.V. Synerhetycheskyi podkhod – neobkhodymaia sostavnaia ynnovatsyonnykh protsessov v obrazovanyy, Rozvytok pedahohichnoi i psykholohichnoi nauk v Ukraini 1992–2002. Zbirnyk naukovykh prats do 10-richchia APN Ukrainy, Akademiia pedahohichnykh nauk Ukrainy, Part 2, Kharkiv: "OVS", 2002, P. 503 – 506. 4. Sharko V.D. Metodychna pidhotovka vchytelia fizyky v umovakh neperervnoi osvity, Kherson: KhDU, 2006, 400 p. |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Ⅴ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2018) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| V-STC-IMST_2018_Matsyuk_V-Using_of_synergetic_approach_109.pdf | 193,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
| V-STC-IMST_2018_Matsyuk_V-Using_of_synergetic_approach_109.djvu | 15,17 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
| V-STC-IMST_2018_Matsyuk_V-Using_of_synergetic_approach_109__COVER.png | 384,4 kB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.