Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23822

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацюк, В.
dc.contributor.authorMatsyuk, V.
dc.coverage.temporal1-2 лютого 2018 року
dc.coverage.temporal1-2 February 2018
dc.date.accessioned2018-02-20T16:06:22Z-
dc.date.available2018-02-20T16:06:22Z-
dc.date.created2018-02-01
dc.date.issued2018-02-01
dc.identifier.citationМацюк В. Використання синергетичного підходу під час вивчення фізики у вищих навчальних закладах (ВНЗ) / В. Мацюк // Матеріали Ⅴ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 1-2 лютого 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 109. — (Секція 6. Новітні фізико-технічні та освітні технології).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23822-
dc.format.extent109
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅴ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅴ Scientific and Technical Conference "Information models, systems and technologies"
dc.titleВикористання синергетичного підходу під час вивчення фізики у вищих навчальних закладах (ВНЗ)
dc.title.alternativeUsing of synergetic approach for physics study in higher educational studies
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічий університет імені Івана Пулюя, 2018
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc004.415.5
dc.relation.references1. Игнатова В.А. Педагогические аспекты синергетиги // Педагогика. – 2001. – № 8. – С. 14 – 19.
dc.relation.references2. Кульневич С.В. О научно-педагогической грамотности // Педагогика. – 2000. – № 6. – С. 21 – 27.
dc.relation.references3 Чалый А.В. Синергетический подход – необходимая составная инновационных процессов в образовании // Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992–2002. Збірник наукових праць до 10-річчя АПН України / Академія педагогічних наук України. – Частина 2. – Харків: «ОВС», 2002. – С. 503 – 506.
dc.relation.references4. Шарко В.Д. Методична підготовка вчителя фізики в умовах неперервної освіти. – Херсон: ХДУ, 2006. – 400 с.
dc.relation.referencesen1. Ihnatova V.A. Pedahohicheskie aspekty sinerhetihi, Pedahohika, 2001, No 8, P. 14 – 19.
dc.relation.referencesen2. Kulnevich S.V. O nauchno-pedahohicheskoi hramotnosti, Pedahohika, 2000, No 6, P. 21 – 27.
dc.relation.referencesen3 Chalyi A.V. Synerhetycheskyi podkhod – neobkhodymaia sostavnaia ynnovatsyonnykh protsessov v obrazovanyy, Rozvytok pedahohichnoi i psykholohichnoi nauk v Ukraini 1992–2002. Zbirnyk naukovykh prats do 10-richchia APN Ukrainy, Akademiia pedahohichnykh nauk Ukrainy, Part 2, Kharkiv: "OVS", 2002, P. 503 – 506.
dc.relation.referencesen4. Sharko V.D. Metodychna pidhotovka vchytelia fizyky v umovakh neperervnoi osvity, Kherson: KhDU, 2006, 400 p.
dc.identifier.citationenMatsyuk V. (2018) Vykorystannia synerhetychnoho pidkhodu pid chas vyvchennia fizyky u vyshchykh navchalnykh zakladakh (VNZ) [Using of synergetic approach for physics study in higher educational studies]. Materials of the Ⅴ Scientific and Technical Conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 1-2 February 2018), pp. 109 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅴ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
dc.citation.spage109
dc.citation.epage109
dc.citation.conferenceⅤ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Розташовується у зібраннях:Ⅴ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.