Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23822

Tittel: Використання синергетичного підходу під час вивчення фізики у вищих навчальних закладах (ВНЗ)
Alternative titler: Using of synergetic approach for physics study in higher educational studies
Authors: Мацюк, В.
Matsyuk, V.
Affiliation: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Bibliographic description (Ukraine): Мацюк В. Використання синергетичного підходу під час вивчення фізики у вищих навчальних закладах (ВНЗ) / В. Мацюк // Матеріали Ⅴ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 1-2 лютого 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 109. — (Секція 6. Новітні фізико-технічні та освітні технології).
Bibliographic description (International): Matsyuk V. (2018) Vykorystannia synerhetychnoho pidkhodu pid chas vyvchennia fizyky u vyshchykh navchalnykh zakladakh (VNZ) [Using of synergetic approach for physics study in higher educational studies]. Materials of the Ⅴ Scientific and Technical Conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 1-2 February 2018), pp. 109 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅴ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Materials of the Ⅴ Scientific and Technical Conference "Information models, systems and technologies"
Conference/Event: Ⅴ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Journal/Collection: Матеріали Ⅴ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Utgivelsesdato: 1-feb-2018
Date of entry: 20-feb-2018
Forlag: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 1-2 лютого 2018 року
1-2 February 2018
UDC: 004.415.5
Number of pages: 1
Page range: 109
Start page: 109
End page: 109
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23822
Copyright owner: © Тернопільський національний технічий університет імені Івана Пулюя, 2018
References (Ukraine): 1. Игнатова В.А. Педагогические аспекты синергетиги // Педагогика. – 2001. – № 8. – С. 14 – 19.
2. Кульневич С.В. О научно-педагогической грамотности // Педагогика. – 2000. – № 6. – С. 21 – 27.
3 Чалый А.В. Синергетический подход – необходимая составная инновационных процессов в образовании // Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992–2002. Збірник наукових праць до 10-річчя АПН України / Академія педагогічних наук України. – Частина 2. – Харків: «ОВС», 2002. – С. 503 – 506.
4. Шарко В.Д. Методична підготовка вчителя фізики в умовах неперервної освіти. – Херсон: ХДУ, 2006. – 400 с.
References (International): 1. Ihnatova V.A. Pedahohicheskie aspekty sinerhetihi, Pedahohika, 2001, No 8, P. 14 – 19.
2. Kulnevich S.V. O nauchno-pedahohicheskoi hramotnosti, Pedahohika, 2000, No 6, P. 21 – 27.
3 Chalyi A.V. Synerhetycheskyi podkhod – neobkhodymaia sostavnaia ynnovatsyonnykh protsessov v obrazovanyy, Rozvytok pedahohichnoi i psykholohichnoi nauk v Ukraini 1992–2002. Zbirnyk naukovykh prats do 10-richchia APN Ukrainy, Akademiia pedahohichnykh nauk Ukrainy, Part 2, Kharkiv: "OVS", 2002, P. 503 – 506.
4. Sharko V.D. Metodychna pidhotovka vchytelia fizyky v umovakh neperervnoi osvity, Kherson: KhDU, 2006, 400 p.
Content type: Conference Abstract
Vises i samlingene:Ⅴ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2018)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright