Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23718
Título : Шляхи покращення конкурентного стану підприємства на прикладі ПРАТ «Тернопільський Молокозавод»
Autor : Жарська, Уляна Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Жарська У.В. Шляхи покращення конкурентного стану підприємства на прикладі ПРАТ «Тернопільський Молокозавод» : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ У.В.Жарська. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 15 с.
Fecha de publicación : 9-feb-2018
Date of entry: 19-feb-2018
Editorial : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Фалович, Володимир Андрійович
Committee members: Ціх, Галина Володимирівна
Palabras clave : 075
маркетинг
Master Thesis
Resumen : Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Подано теоретичні основи розробки комплексу маркетингу для підвищення конкурентоспроможності товарів, здійснено моніторинг факторів маркетингового середовища діяльності ПрАТ «Тернопільський молокозавод», проведено аналіз організації комплексу маркетингу досліджуваного підприємства, заплановано і проведено маркетингове дослідження, визначено стратегічні напрями розвитку підприємства, вибрано конкурентну стратегію, визначено економічну ефективність запропонованих заходів. Основні положення теоретичного дослідження по вибраній темі обговорювалися на X всеукраїнській студентській науково-технічній конференції «Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання а також на VІІ та VІІІ регіональних науково-практичних Інтернет-конференціях молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». Ключові поняття: конкурентоспроможність, комплекс маркетингу, асортимент, маркетингова товарна політика, стимулювання збуту, комунікації, бізнес-середовище, факторний аналіз, організаційна структура, реклама, ринок, маркетингові дослідження, конкуренція.
Descripción : Актуальність теми. Зростає інтерес до маркетингу як до ринкової концепції управління діяльністю підприємства. Практична діяльність в галузі маркетингу передбачає аналіз, планування, реалізацію і контроль за діяльністю з виявлення і задоволення запитів споживачів для досягнення цілей підприємства. Ефективний маркетинговий аналіз є необхідною умовою для розробки плану маркетингу, що складається шляхом проведення маркетингових досліджень. Найбільша проблема української економіки полягає в тому, що вона повільно пристосовується до роботи в умовах вільної конкуренції. Досвід країн з розвинутою ринковою економікою показує, що всі зазначені аспекти вирішуються комплексно та у взаємозв’язку з маркетингом. У сучасній ринковій економіці маркетингова орієнтація підприємства дає можливість формувати раціональні виробничі програми, оперативно впливати на ринкову ситуацію, що є запорукою досягнення конкурентної переваги на цільовому ринку.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23718
Copyright owner: © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.
Content type: Thesis Abstract
Aparece en las colecciones: 075 — маркетинг

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Жарська.doc96 kBMicrosoft WordVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador