Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23718
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorЖарська, Уляна Василівна-
dc.date.accessioned2018-02-19T12:59:19Z-
dc.date.available2018-02-19T12:59:19Z-
dc.date.issued2018-02-09-
dc.identifier.citationЖарська У.В. Шляхи покращення конкурентного стану підприємства на прикладі ПРАТ «Тернопільський Молокозавод» : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ У.В.Жарська. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 15 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23718-
dc.descriptionАктуальність теми. Зростає інтерес до маркетингу як до ринкової концепції управління діяльністю підприємства. Практична діяльність в галузі маркетингу передбачає аналіз, планування, реалізацію і контроль за діяльністю з виявлення і задоволення запитів споживачів для досягнення цілей підприємства. Ефективний маркетинговий аналіз є необхідною умовою для розробки плану маркетингу, що складається шляхом проведення маркетингових досліджень. Найбільша проблема української економіки полягає в тому, що вона повільно пристосовується до роботи в умовах вільної конкуренції. Досвід країн з розвинутою ринковою економікою показує, що всі зазначені аспекти вирішуються комплексно та у взаємозв’язку з маркетингом. У сучасній ринковій економіці маркетингова орієнтація підприємства дає можливість формувати раціональні виробничі програми, оперативно впливати на ринкову ситуацію, що є запорукою досягнення конкурентної переваги на цільовому ринку.uk_UA
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Подано теоретичні основи розробки комплексу маркетингу для підвищення конкурентоспроможності товарів, здійснено моніторинг факторів маркетингового середовища діяльності ПрАТ «Тернопільський молокозавод», проведено аналіз організації комплексу маркетингу досліджуваного підприємства, заплановано і проведено маркетингове дослідження, визначено стратегічні напрями розвитку підприємства, вибрано конкурентну стратегію, визначено економічну ефективність запропонованих заходів. Основні положення теоретичного дослідження по вибраній темі обговорювалися на X всеукраїнській студентській науково-технічній конференції «Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання а також на VІІ та VІІІ регіональних науково-практичних Інтернет-конференціях молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». Ключові поняття: конкурентоспроможність, комплекс маркетингу, асортимент, маркетингова товарна політика, стимулювання збуту, комунікації, бізнес-середовище, факторний аналіз, організаційна структура, реклама, ринок, маркетингові дослідження, конкуренція.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018uk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.titleШляхи покращення конкурентного стану підприємства на прикладі ПРАТ «Тернопільський Молокозавод»uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.uk_UA
dc.contributor.committeeMemberЦіх, Галина Володимирівна-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Bildumetan azaltzen da:075 — маркетинг

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Жарська.doc96 kBMicrosoft WordBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak